Altijd en overal bereikbaar, zoals jij dat wil!

Vast-Mobiel

Je bent veel onderweg, maar je moet tegelijkertijd ook vaak bereikbaar zijn op een vast nummer. Met een vast mobiel abonnement kun je dan gebruikmaken van één nummer voor zowel je vaste als mobiele telefoon. Op deze manier ben je altijd bereikbaar voor klanten en collega’s, ongeacht je locatie, zonder dat je meerdere telefoonnummers hoeft te gebruiken. Dit kan zorgen voor meer efficiëntie en productiviteit in je werk.

Wat is de Vast-Mobiele oplossing van UNO?

Het beste van twee werelden: Vast en Mobiel geïntegreerd op één toestel. Oftewel: je telefooncentrale vanuit je broekzak. Met elk mobiel toestel maak je volledig gebruik van alle Hosted VoIP-functies, zoals intern doorverbinden naar collega’s en bellen met je vaste zakelijke nummer.

Voor wie is Vast-Mobiel geschikt?

Vrijwel elk type organisatie, maar met name voor organisaties met medewerkers die veel onderweg zijn, via hun mobiel bereikbaar moeten zijn en voor wie het van belang is om onderweg via het vaste zakelijke nummer naar externen te kunnen bellen.

Hoe werkt de Vast-Mobiel?

Vast/Mobiel is de volledige integratie van je telefoniediensten op één centraal beheerd platform. Je voegt hier dus je mobiele telefonie aan het UNO Hosted VoIP platvorm toe. Je krijgt een UNOsimkaart die op de achtergrond gebruikmaakt van het KPN-netwerk. Ook is het mogelijk een tweede (privé)nummer op je simkaart te gebruiken.

Voordelen van Vast/mobiel in één

Flexibel: Locatie- en device-onafhankelijk

  • Makkelijk schakelen tussen thuiswerken, op kantoor en onderweg;
  • Geen bureautoestel nodig (dit is wel een optie);
  • Telefoneren via laptop, pc en/of mobiel.

Eenvoudig in onderhoud en gebruik

  • Wachtrijen, keuzemenu’s en voicemail zonder extra kosten;
  • Makkelijk aanpassen van bereikbaarheid op bijvoorbeeld vrije dagen en feestdagen;
  • Eén beheeromgeving.

Schaalbaar

  • Aantal gebruikers kan eenvoudig op- of afgeschaald worden;
  • Maandelijks opzegbare service.

Kostenbesparend

  • Geen hoge eenmalige investeringen;
  • Eenvoudig in beheer.

Klantcases rond IT Strategie

NH Media "UNO won anderhalf jaar geleden onze IT-aanbesteding en fungeert nu als strategische partner voor een integrale oplossing van IT, content en telefonie.’’
Vroom en van den Heuvel
Vroom en van den Heuvel: "Gezamenlijke toekomstvisie is de rode draad in onze samenwerking met UNO in de de afgelopen 20 jaar."
Previous
Next

UNO’s Zakelijke Telefonie

Bellen met Teams
Bij bellen met Teams wordt Teams de telefooncentrale in de cloud. Alle interne en externe communicatie vanuit één applicatie.
Hosted VoIP
Slimme zakelijke telefonie; Optimaal bereikbaar en maximaal flexibel met een telefooncentrale uit de cloud.
Mobiel bellen als onderdeel van jouw It oplossing
Mobiel
Mobiel bellen als onderdeel van jouw It oplossing. Zo kan je alle zakelijke telefonie bij één partner onder brengen.
Zakelijke Telefonie
Altijd en overal bereikbaar zoals jij dat wilt! UNO helpt de cloud telefonie oplossing te kiezen die bij jouw organisatie past.
Previous
Next

Meer weten over Vast-Mobiel?

Maturity model In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie
In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie?
whitepaper 6 factoren die jouw keuze voor een ideale telefonieoplossing bepalen
6 Factoren die de keuze voor jouw ideale telefonieoplossing bepalen!
Bellen met Teams
Webinar: Bel nu ook met Teams via vast en mobiel
Bellen met teams
Waarom Microsoft Teams dé telefooncentrale van de toekomst is
Trots op onze klanten, partners en certificeringen

Wij zijn als organisatie erg trots op wat wij samen met onze klanten en partners bereiken; met sommigen werken wij al meer dan 15 jaar samen! Als Microsoft Solution partner zorgen wij ervoor dat wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarnaast zijn wij in het bezit van alle benodigde certificeringen omtrent kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging. De hoogste kwaliteit, daar gaan wij voor!

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail