UNO Services Managed Services Supportdesk /on-site
Ontdek meer:
Supportdesk /on-site
Support lever je met een team
Onze servicedesk wordt bemand door enthousiaste engineers, die als een hecht team opereren. Vaak kunnen zij jou op afstand direct helpen. Met jouw toestemming kijken zij gewoon mee door je bureaublad over te nemen. Vaak kan het probleem dan snel gediagnostiseerd en direct opgelost worden. Is er sprake van een probleem waarop de servicedesk niet direct een antwoord heeft, dan is er altijd een tweedelijns engineer beschikbaar om zich hierover te buigen. Sommige klanten vinden het toch prettig als onze support op locatie zelf direct aanwezig is. Dat kan natuurlijk!
- Altijd iemand aan de lijn die je helpt
- Niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar
- Bij een storing snel weer verder kunnen met je werkzaamheden
- We zijn problemen voor door ons geavanceerde monitoringssysteem
Wat klanten over UNO zeggen
Alle UNO Managed Services
Wij zijn als organisatie erg trots op wat wij samen met onze klanten en partners bereiken; met sommigen werken wij al meer dan 15 jaar samen! Als Microsoft Solution partner zorgen wij ervoor dat wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarnaast zijn wij in het bezit van alle benodigde certificeringen omtrent kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging. De hoogste kwaliteit, daar gaan wij voor!