Het succesverhaal van Hartstichting

Hartstichting: “UNO heeft een zeer hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied.”
Hartstichting is al jaren een klant van UNO

UNO is al meer dan 15 jaar de vaste IT-partner van de Hartstichting. Daar zijn we trots op. Met ruim 150 medewerkers, duizenden vrijwilligers en donateurs speelt IT een onmisbare rol binnen het dagelijks werk van de Hartstichting. Voor de organisatie is het belangrijk  om mensen in-en extern te verbinden op verschillende plekken en gevoelige data van donateurs of andere relaties veilig op te slaan. Daarom zijn er continu twee medewerkers van UNO op locatie bij de Hartstichting aanwezig. Zo beantwoord de servicemanager alle strategische vraagstukken en de supportmedewerker is er om mensen bij vragen direct weer op gang te helpen.

“Dit partnership voelt alsof we collega's zijn in een hecht en ambitieus team.”

Al meer dan 15 jaar partners

UNO en de Hartstichting werken al meer dan 15 jaar samen. In deze periode kon UNO zich meerdere malen nadrukkelijk bewijzen als IT-partner. Dat was onder meer het geval bij een Citrix-incident, de nieuwe werkplek 3.0, de verhuizing van diverse servers en natuurlijk de coronatijd, waarbij de plotselinge switch naar thuiswerken moest worden gemaakt.

“Adhoc alert Acteren om continue te presteren.”

‘Door alles goed op orde te hebben, kan UNO bij een incident snel met verschillende mensen op verschillende niveaus adequaat reageren’, zegt Juriaan Reesink, Manager IT & Facilities van de Hartstichting ‘Zo is de plotselinge overgang naar een thuiswerksituatie tijdens het begin van de coronatijd bijna vlekkeloos verlopen. Van mijn voorganger Jeroen Bovendeur begreep ik, dat eerder al de invoering van de werkplek 3.0 bij de Hartstichting ook zonder grote problemen is verlopen. Zo heeft UNO met succes de hele backend vervangen. Tijdens de zogenoemde ‘final round’ heeft een uitgebreid UNO-team toentertijd hard gewerkt om het hele pand te voorzien van hardware. De uitlevering was daardoor een succes!’

“UNO heeft een zeer hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied”

“‘Al een aantal jaren ben ik werkzaam in de IT en zodoende heb ik met veel IT-partners samengewerkt. Oprecht durf ik te zeggen dat UNO een zeer hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied heeft. Daarnaast werken ze zelfstandig en flexibel. Ze ‘hoeven’ niet continu overal bij te zijn. In de afgelopen 15 jaar voelt de samenwerking alsof we collega’s in een hecht en ambitieus team zijn. Kenmerkend voor UNO is dat ze het specifieke IT kennisniveau van hun klant goed aanvoelen en daarop direct hun communicatie aanpassen. Zo zijn ze soms de sparringpartner van onze IT specialisten om daarna iemand, die minder technisch onderlegd is, verder te helpen bij het werk..”

Welke bijdrage levert UNO?

“UNO ondersteunt bedrijven ook bij de digitale transformatie en organiseert regelmatig inspiratiesessies rondom actuele IT-onderwerpen die gerelateerd zijn aan de werkplek. Begin 2020 heb ik een sessie bijgewoond met als thema ‘Hoe beveilig je de werkplek van de toekomst?’ Deels doe ik dit uit interesse maar ik vind het ook plezierig om met vakgenoten te kunnen netwerken en kennis uit te wisselen.”

Waarom heeft de Hartstichting voor UNO gekozen?

  1. Hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied
  2. Toegankelijk en goed bereikbaar
  3. Snel en adequaat (met de juiste mensen) optreden bij een incident.
  4. Goede service door UNO’s supportdesk, waarbij je niet van het kastje naar de muur gestuurd wordt en duidelijk gecommuniceerd wordt over de voortgang van probleem en oplossing.
  5. Flexibel als het kan, vastberaden en formeel als het moet.
  6. Communicatie met een knipoog, wat IT leuker en toegankelijker maakt. Zeker in een non-profitorganisatie fungeert UNO als de brug tussen mens en IT.

Meer weten?

Mocht je een keer vrijblijvend willen sparren over je eigen IT omgeving om te kijken of UNO iets voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met een van onze consultants via 070 – 3300502 of advies@uno.nl. Wij helpen je graag verder!

Klantcase: PAX werkt altijd en overal veilig samen in een cloud-only platform van UNO

Altijd en overal internationaal veilig samenwerken in een cloud only platform. Lees hoe PAX de transitie naar een veilige cloud only werkplek heeft gemaakt. Download nu onze klantcase.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.
Case Pax

Bekijk ook deze cases

Benieuwd naar vergelijkbare succesverhalen? Neem dan ook eens een kijkje bij deze klantverhalen. We zijn er zelf erg trots op. En wellicht kunnen we binnenkort jouw succesverhaal toevoegen.

Oranje Fonds
Oranje Fonds: "Met UNO Managed Services voor een vaste prijs volledig ontzorgd op IT gebied."
PAX
PAX werkt altijd en overal internationaal veilig samen in een cloud-only platform van UNO!
Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail