Mobiel bellen als onderdeel van jouw IT-oplossing.

Mobiel

Bij UNO Mobiel kun je al je zakelijke telefonie bij één partner onderbrengen. Als je kiest voor UNO (vaste) telefonie, is het handig om ook je mobiele abonnementen bij ons onder te brengen en alles overzichtelijk op één factuur te krijgen.

Wat is Mobiel zakelijk?

Mobiele telefonie over het betrouwbare KPN-netwerk of Vodafone, maar dan geregeld via UNO. Zo hoef jij je nergens zorgen over te maken.

Voor wie is Mobiel zakelijk geschikt?

UNO Mobiel is voor alle organisaties geschikt, zeker als je je vaste telefonie al bij ons hebt ondergebracht. Op die manier kunnen medewerkers gebruik maken van vast bellen, mobiel bellen of beide. En dat allemaal geregeld vanuit één organisatie.

Hoe werkt Mobiel zakelijk?

Je krijgt een UNO-simkaart die op de achtergrond gebruikmaakt van het KPN-netwerk of Vodafone. Ook is het mogelijk een tweede (privé)nummer op je simkaart te gebruiken, welke los te beheren zijn. De nummers zijn los van elkaar te beheren voor wat betreft bereikbaarheid.

Klantcases

NH Media "UNO won anderhalf jaar geleden onze IT-aanbesteding en fungeert nu als strategische partner voor een integrale oplossing van IT, content en telefonie.’’
Vroom en van den Heuvel
Vroom en van den Heuvel: "Gezamenlijke toekomstvisie is de rode draad in onze samenwerking met UNO in de de afgelopen 20 jaar."
Previous
Next

UNO’s Services Zakelijke Telefonie

Zakelijke Telefonie
Altijd en overal bereikbaar zoals jij dat wilt! UNO helpt de cloud telefonie oplossing te kiezen die bij jouw organisatie past.
Mobiel bellen als onderdeel van jouw It oplossing
Mobiel
Mobiel bellen als onderdeel van jouw It oplossing. Zo kan je alle zakelijke telefonie bij één partner onder brengen.
Hosted VoIP
Slimme zakelijke telefonie; Optimaal bereikbaar en maximaal flexibel met een telefooncentrale uit de cloud.
Vast-Mobiel Het best van twee werelden; Vast en Mobiel geïntegreerd op één toestel!
Vast-Mobiel
Je zakelijke telefooncentrale vanuit je broekzak. Vast en mobiel volledig geïntegreerd op één toestel en beheerd op 1 toestel
Previous
Next
Trots op onze klanten, partners en certificeringen

Wij zijn als organisatie erg trots op wat wij samen met onze klanten en partners bereiken; met sommigen werken wij al meer dan 15 jaar samen! Als Microsoft Solution partner zorgen wij ervoor dat wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarnaast zijn wij in het bezit van alle benodigde certificeringen omtrent kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging. De hoogste kwaliteit, daar gaan wij voor!

Meer weten over Zakelijke Telefonie

Maturity model In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie
In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie?
whitepaper 6 factoren die jouw keuze voor een ideale telefonieoplossing bepalen
6 Factoren die de keuze voor jouw ideale telefonieoplossing bepalen!
Bellen met Teams
Webinar: Bel nu ook met Teams via vast en mobiel
Bellen met teams
Waarom Microsoft Teams dé telefooncentrale van de toekomst is
Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail