Volledig ontzorgd op IT gebied voor een vaste prijs

Managed Services

IT moet het gewoon doen. Altijd, overal. Tijdverlies door niet werkende IT leidt tot frustratie en slecht gemotiveerde medewerkers. Sterker nog, het belemmert je organisatie in het realiseren van doelstellingen. En hoe mooi zou het zijn, als alles wat kan leiden tot een storing wordt opgelost zonder dat je er erg in hebt. Eén loket voor al je vragen en problemen op IT-gebied. En meldingen die vakkundig en snel worden opgelost, mét een glimlach

Totale ontzorging in ondersteuning, beheer en aanvragen op de bestaande IT

Met managed services nemen wij de gehele IT infrastructuur (werkplekken, cloud, netwerk) in beheer en leveren wij ondersteuning aan jouw medewerkers in het gebruik van de omgeving. We monitoren de omgeving, we voeren beheer uit (updates en changes) en we leveren support. Dit alles doen wij conform een van te voren opgestelde SLA en voor een vast bedrag per maand. Zo ontzorgen we de IT verantwoordelijken binnen jouw organisatie zodat zij zich kunnen richten op verbeteringen en de toekomst. Met een team van professionals zorgen wij iedere dag dat we storingen voor zijn. Is er toch iets aan de hand, dan lossen we het zo snel mogelijk weer op. Bij onze supportdesk voelen alle medewerkers van jouw organisatie zich gehoord. We komen snel tot de kern en stoppen pas als alles weer werkt. Zo zorgen wij dat de medewerkers van je organisatie optimaal gebruik kunnen maken van jullie IT.

Voordelen van managed services

People Proces and Technology

Wat betekent Managed Services bij UNO?

Managed Services is de kern van ons werk. Het samenspel tussen beheer en support zorgt dat je als klant het beste uit je IT haalt. Hoe we dat doen? Door een combinatie van ervaren professionals, de beste tools en goede afspraken. We besteden veel aandacht aan onze mensen en zorgen dat er een team klaarstaat om jouw IT optimaal te ondersteunen. We zetten geavanceerde middelen in voor het bewaken en servicen van omgeving. En ons integrale kwaliteitsmanagement systeem zorgt dat we dit op een eenduidige en hoogwaardige wijze invullen.

Succesverhalen

Hartstichting help mee collecteren
Hartstichting: "UNO heeft een zeer hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied. De samenwerking voelt alsof we collega’s in een hecht en ambitieus team zijn."
Balmain: "Alle IT- en telefonie bij één partij. Wel zo gemakkelijk! Tevens meer inzicht in kosten en een besparing van 50 procent.’’
Previous
Next

Alle UNO Managed Services?

UNO IT beheer zorgt ervoor dat jouw cloudomgevingen, IT infrastructuur en applicaties altijd up to date en veilig zijn!
IT-Beheer
UNO IT beheer zorgt ervoor dat jouw cloudomgevingen, IT infrastructuur en applicaties altijd up to date en veilig zijn!
Monitoring
UNO monitoring kan naast signalering van calamiteiten ook ingezet worden voor continue verbetering van prestaties en veiligheid.
Support-desk onsite Direct geholpen door technici die écht luisteren bij de servicedesk
Supportdesk /on-site
UNO IT beheer zorgt ervoor dat jouw cloudomgevingen, IT infrastructuur en applicaties altijd up to date en veilig zijn!
Previous
Next
Trots op onze klanten, partners en certificeringen

Wij zijn als organisatie erg trots op wat wij samen met onze klanten en partners bereiken; met sommigen werken wij al meer dan 15 jaar samen! Als Microsoft Solution partner zorgen wij ervoor dat wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarnaast zijn wij in het bezit van alle benodigde certificeringen omtrent kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging. De hoogste kwaliteit, daar gaan wij voor!

Meer weten over IT?

Wachtwoord is dood Blog Angelo Lelieveld
Het wachtwoord is dood!
Linette Klap BLOG Labelling
Houd grip op je data en documenten met de data labels van microsoft
Blog Elwin Vreugdenhil
Nog Succesvoller en Veilig samenwerken met externe partijen. Gebruik de nieuwe B2B koppeling
Maturity model In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie
In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie?

Veel gestelde vragen over managed services

Een managed service is een service die wordt aangeboden door een externe dienstverlener die verantwoordelijk is voor het beheer en onderhoud van IT-systemen en -applicaties.
Managed services kunnen een breed scala aan diensten omvatten, maar enkele van de meest voorkomende zijn onder andere beheerde netwerken, netwerkbeveiliging, beheerde printservices en meer. Diensten onder deze grotere categorieën kunnen bestaan uit firewall-oplossingen, gegevensback-ups, rapportage en gegevensanalyse en meer.
Een managed service provider (MSP) levert diensten, zoals netwerk-, applicatie-, infrastructuur- en beveiligingsdiensten, via voortdurende ondersteuning en actief beheer.
Managed services kunnen je helpen systemen uit te breiden of te upgraden wanneer u dat nodig heeft, zonder dat u medewerkers hoeft aan te nemen en op te leiden die u later mogelijk niet nodig hebt. MSP’s helpen jouw bedrijf flexibel te blijven als het gaat om middelen en kunnen snelle veranderingen opvangen waarop een interne team mogelijk niet efficiënt kan reageren.

Managed services bieden bedrijven de mogelijkheid om zich te concentreren op hun kernactiviteiten, terwijl de externe dienstverlener zorgt voor de IT-infrastructuur en -diensten. Andere voordelen zijn kostenbesparing, verbeterde beveiliging en betere systeemprestaties.
Er zijn verschillende soorten managed services, waaronder netwerkbeheer, applicatiebeheer, infrastructuurbeheer, beveiligingsbeheer, gegevensbeheer en cloudbeheer.
Managed Services van UNO is een soort van outsourcing, eigenlijk Business proces outsourcing. Je outsourced als het ware een hele functie van het bedrijf aan een derde partij. Het gaat hierbij om het uitbesteden van verantwoordelijkheid voor het functioneren van een omgeving.
Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail