De professionele telefooncentrale in de cloud

Hosted VoIP

Hosted VoIP is de ideale zakelijke telefonieoplossing. Met Hosted VoIP heb jij de volledige controle over waar en hoe je belt, terwijl je geniet van een vast bedrag per maand. Ben jij klaar om je zakelijke communicatie naar een hoger niveau te tillen?

Voor wie is Hosted VoIP geschikt?

Hosted VoIP is geschikt voor vrijwel elke organisatie die schaalbaarheid, flexibiliteit en maatwerk in bereikbaarheid belangrijk vindt. Ook biedt het oplossingen voor callcenter- en receptiemogelijkheden met inzicht in statistieken.

Hoe werkt Hosted VoIP?

Hosted VoIP werkt via een virtuele telefooncentrale (PBX) die vanuit de cloud beschikbaar is. Onze UNO Softphone-client is de kracht achter Hosted VoIP. Dit is een applicatie die je eenvoudig installeert op je mobiele telefoon, pc of laptop. Zolang je internet hebt ben je hiermee ben altijd en overal bereikbaar op je vaste zakelijke nummer, ongeacht het apparaat dat je gebruikt. (wel internet nodig)

Wat Levert Hosted VoIP op?

Flexibel: Locatie en device onafhankelijk

Met Hosted VoIP van UNO kun je eenvoudig schakelen tussen thuiswerken, op kantoor en onderweg, zonder de noodzaak van een bureautoestel. Je kunt telefoneren via laptop, pc en/of mobiel.

Eenvoudig in onderhoud en gebruik

Met Hosted VoIP van UNO krijg je standaard toegang tot wachtrijen, keuzemenu's en voicemail zonder extra kosten. Daarnaast kun je je bereikbaarheid eenvoudig aanpassen, bijvoorbeeld op vrije dagen en feestdagen.

Eén beheeromgeving

Schaalbaar

Je kunt het aantal gebruikers eenvoudig op- of afschalen en je hebt de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen.

Kostenbesparing

Hosted VoIP van UNO vereist geen hoge eenmalige investeringen en is daarnaast eenvoudig in beheer.

Klantcases

NH Media "UNO won anderhalf jaar geleden onze IT-aanbesteding en fungeert nu als strategische partner voor een integrale oplossing van IT, content en telefonie.’’
Vroom en van den Heuvel
Vroom en van den Heuvel: "Gezamenlijke toekomstvisie is de rode draad in onze samenwerking met UNO in de de afgelopen 20 jaar."
Previous
Next

UNO’s Zakelijke Telefonie

Zakelijke Telefonie
Altijd en overal bereikbaar zoals jij dat wilt! UNO helpt de cloud telefonie oplossing te kiezen die bij jouw organisatie past.
Bellen met Teams
Bij bellen met Teams wordt Teams de telefooncentrale in de cloud. Alle interne en externe communicatie vanuit één applicatie.
Vast-Mobiel Het best van twee werelden; Vast en Mobiel geïntegreerd op één toestel!
Vast-Mobiel
Je zakelijke telefooncentrale vanuit je broekzak. Vast en mobiel volledig geïntegreerd op één toestel en beheerd op 1 toestel
Mobiel bellen als onderdeel van jouw It oplossing
Mobiel
Mobiel bellen als onderdeel van jouw It oplossing. Zo kan je alle zakelijke telefonie bij één partner onder brengen.
Previous
Next
Trots op onze klanten, partners en certificeringen

Wij zijn als organisatie erg trots op wat wij samen met onze klanten en partners bereiken; met sommigen werken wij al meer dan 15 jaar samen! Als Microsoft Solution partner zorgen wij ervoor dat wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarnaast zijn wij in het bezit van alle benodigde certificeringen omtrent kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging. De hoogste kwaliteit, daar gaan wij voor!

Meer weten over Zakelijke Telefonie

Maturity model In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie
In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie?
whitepaper 6 factoren die jouw keuze voor een ideale telefonieoplossing bepalen
6 Factoren die de keuze voor jouw ideale telefonieoplossing bepalen!
Bellen met Teams
Webinar: Bel nu ook met Teams via vast en mobiel
Bellen met teams
Waarom Microsoft Teams dé telefooncentrale van de toekomst is
Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail