Home > Oplossingen > Werkplek van de Toekomst
De ontwikkelingen in de wereld van IT gaan razendsnel. Wat vandaag wordt bedacht, is bij wijze van spreken morgen al bijna weer gedateerd. Bij UNO houden we alle trends met een scherpe blik in de gaten. Het voordeel voor jouw organisatie? Jullie beschikken dankzij onze oplossing Werkplek van de Toekomst vandaag al over de mogelijkheden van morgen. En je weet ook nog eens precies hoeveel je dat maandelijks kost
Integrale oplossing
Met de Werkplek van de Toekomst beschikt jouw organisatie over een breed scala aan zakelijke functionaliteiten vanuit de Cloud. Dit zorgt voor betere prestaties op het gebied van samenwerking, gegevensopslag, communicatie en beheer. Het enige wat je namelijk nodig hebt, is een goede internetverbinding, zodat je altijd en overal bij je bestanden en gegevens kunt.
De Werkplek van de Toekomst is een integrale oplossing van UNO, bestaand uit een Microsoft 365-abonnement, beheer van de werkplek, beveiliging van informatie en ondersteuning van de gebruiker. Dit platform maakt gebruik van lokale rekenkracht, aangevuld met de data in de Microsoft Cloud en de volledige ondersteuning van de UNO Servicedesk. Wij bieden deze oplossing aan tegen een vaste prijs per gebruiker per maand, zodat jij altijd weet wat jouw kosten zijn.
Voordelen
Alle toepassingen zoals bestanden, e-mail en applicaties komen vanuit de cloud en zijn dus altijd en overal binnen handbereik.
Alleen afhankelijk van een goede internetverbinding, niet van eigen IT-personeel, locatie of apparatuur en beschikbaarheid van datacenters.
Professionele helpdesk met Single Point of Contact. Je krijgt direct een specialist aan de lijn Daarnaast communiceren wij rechtstreeks met andere (software) leveranciers van onze klanten.
Voorspelbare IT-kosten, inclusief kosteloze adviezen over en begeleiding bij de keuze van de juiste hardware en licenties.
Diensten
Wil jij weten met welke diensten wij deze oplossing ondersteunen?
5 redenen om over te stappen naar de moderne werkplek
Waarom UNO?
UNO: Bruggenbouwer tussen mens en techniek.
UNO biedt kennis en advies door ruim 20 jaar ervaring
Meer dan 20 jaar ervaring bij veel grote organisaties waar veilige onderlinge verbinding en mensgerichte IT-support van belang is (o.a. Nederlandse Hartstichting, Avalex, het Oranje Fonds, Stichting Kinderopvang Morgen en Jantje Beton).
UNO zet de gebruiker centraal
De mens/gebruiker staat centraal in al onze totaaloplossingen, inclusief telefonie en verbindingen.
UNO biedt een moderne en veilige werkplek
Werkplek van de Toekomst met de nieuwste IT-, Cloud-, on premise- en/of hybride-oplossingen.
UNO biedt doorlopende Cloud Adoptie
UNO Cloud Adoptie: eindgebruikers leren de Cloud / de technische oplossing daadwerkelijk omarmen, zodat ze er efficiënt mee kunnen werken.
UNO maakt IT leuk!
We proberen IT voor iedereen zo leuk mogelijk te maken door alles zoveel mogelijk met een knipoog te doen. Samenwerken met UNO voelt alsof we collega’s zijn!
UNO Explore & Innovate houdt je op de hoogte van laatste IT-trends
Altijd op de hoogte van de laatste IT-trends dankzij UNO Explore & Innovate programma.
UNO's Device as a Service: (thuis)werken met de nieuwste devices, voor een vaste prijs per maand
Bij UNO zijn we ervan overtuigd: wanneer de Covid-19-pandemie voorbij is, gaan we nooit meer terug naar de oude situatie waarin iedereen elke dag op kantoor werkt. Oftewel: thuiswerken is here to stay. Dat zorgt ervoor dat er bij IT-afdelingen veel vraag is naar nieuwe en vaak ook allerlei verschillende devices.
UNO DaaS volledige ontzorging in 5 circulaire stappen
Om organisaties zoveel mogelijk zorgen uit handen te nemen, heeft UNO een nieuw concept ontwikkeld: Device as a Service (DaaS). Het ‘as a service’ model is steeds meer gemeengoed en sluit goed aan op de huidige wensen en behoeften van veel (jonge) werknemers. Kies je voor UNO
Daarnast zorgen we voor de financiering. Steeds meer bedrijven en organisaties zien het belang van circulair inkopen. Met onze oplossing ben je verzekerd van deze circulaire inkoop. De hardware is eigendom van de bank en wordt na de contractperiode opnieuw (elders) ingezet. We hanteren met UNO DaaS bovendien een vaste prijs per maand, zodat je precies weet wat je op maand- of jaarbasis kwijt bent aan je devices.
Stap 1: Adviesgesprek
Stap 2: Voorstel
Stap 3: Bestellen en inrichten devices
Stap 4: Logistieke planning, uitrol binnen organisatie en ingebruikname
Stap 5: Retourname van devices (data op device wordt volledig verwijderd)
Voordelen Device as a Service
- Volledige ontzorging bij totale levenscyclus van digitale apparaten
- Slimmer en beter samenwerken met de nieuwste devices en technologieën.
- Voorspelbare IT-kosten en maximalisering van het operationele IT-budget.
- Directe beperking van IT-investeringen, waardoor budget kan worden gebruikt voor andere strategische bedrijfsprioriteiten.
- Lagere Total Cost of Ownership.
- Alle devices kunnen worden ingericht met de gewenste software.
- Mogelijkheid om devices mee te verzekeren zonder eigen risico.
- Mogelijkheid om tussentijds devices aan het bestaande contract toe te voegen.
- Tijds- en geldbesparing en minder kopzorgen.
Whitepaper
Hoe wendbaar is jouw organisatie? Ontdek de 5 redenen om als mkb-bedrijf de overstap te maken naar de moderne werkplek.