Telefonie

Met de huidige digitale communicatieplatformen, waaronder Microsoft Teams, zijn we meer verbonden dan ooit.  Maar hoewel we beschikken over allerlei moderne, digitale samenwerkingsvormen pakken we toch nog vaak de telefoon als we klanten of leveranciers willen spreken. Telefonie blijft voor veel organisaties dus een cruciaal communicatiemiddel.

Altijd en overal optimaal bereikbaar, zoals jij dat wilt!

Het stroomlijnen van telefonieoplossingen blijkt niet gemakkelijk nu we in toenemende mate flexibel vanuit huis, onderweg of op de zaak werken. Veel organisaties worstelen dan ook hiermee. Medewerkers beschikken vaak over meerdere apparaten en applicaties om te kunnen bellen. Functionaliteiten als doorschakelen of het controleren van de beschikbaarheid van collega’s zijn echter vaak alleen beschikbaar “op kantoor”. Maar in deze tijd is het natuurlijk van belang dat iedereen binnen je organisatie altijd en overal optimaal bereikbaar is, ook medewerkers die thuis werken of onderweg zijn. we in toenemende mate flexibel vanuit huis, onderweg of op de zaak werken, blijkt het stroomlijnen van telefonieoplossingen niet gemakkelijk en veel organisaties worstelen hiermee. Medewerkers beschikken vaak over meerdere apparaten en applicaties om te kunnen bellen. Functionaliteiten als doorschakelen of controleren van de beschikbaarheid van collega’s zijn echter vaak alleen beschikbaar “op kantoor”. Maar je organisatie moet natuurlijk altijd en overal optimaal bereikbaar kunnen zijn!

Kies de UNO-telefonie oplossing die bij je past.

Kortom: je wilt een betrouwbare telefooncentrale die je altijd en overal kunt gebruiken, ook thuis. Je wilt flexibele instellingen. En je wilt  een goede prijs. UNO kan dit voor je realiseren. We leveren al jarenlang Cloud-telefonieoplossingen die dit mogelijk maken. Van Hosted VoIP, met uitgebreide belmogelijkheden, groepsgesprekken en videovergaderingen tot (geïntegreerde) mobiele abonnementen en (E)simkaarten. Flexibel, zorgeloos en volledig door UNO geregeld en beheerd. Je hoeft alleen nog maar de juiste keuze te maken. UNO helpt je daar graag bij, want wij weten: nu kiezen voor een gedegen digitale communicatiestrategie en -oplossing , kan later het verschil maken!

Diensten

Wil jij weten met welke dinesten wij deze oplossing ondersteunen?

Advies
Servicedesk
Cloud Adoptie
Hosted VoIP

Hosted VoIP

Slimme zakelijke telefonie: optimaal bereikbaar en maximaal flexibel met jouw eigen bedrijfstelefooncentrale in de Cloud. Je bent op je vaste nummer perfect bereikbaar op de manier die bij jou en jouw bedrijf past. Ook heb je met Hosted VoIP chat- en videoconference-mogelijkheden.

Bellen met Teams

Als je belt via Microsoft Teams verloopt al je interne en externe communicatie vanuit één applicatie. Met Microsoft Business Voice wordt Teams je telefooncentrale in de Cloud. Naast alle bestaande communicatiemogelijkheden als videobellen en onlinevergaderingen kun je ook externe vaste en mobiele nummers bellen én door al die nummers gebeld worden. 

Vast/Mobiel

Je zakelijke telefooncentrale vanuit je broekzak! Met deze oplossing worden vast en mobiel bellen volledig geïntegreerd op je mobiele toestel en volledig beheerd op één platform. Door een speciale UNO (e-)simkaart (op het netwerk van KPN) ben je op je mobiel plaats- en tijdonafhankelijk bereikbaar op je vaste telefoonnummer. Ook kun je gebruikmaken van alle Hosted VoIP-functies van je telefooncentrale. Je bent vast en mobiel bereikbaar op de manier die bij jou of jouw bedrijf past.

AVG

Mobiel

Mobiele telefonie zoals je gewend bent, maar dan via UNO over het KPN netwerk! Door ook je mobiele telefonie bij UNO onder te brengen, heb je alles overzichtelijk bij één aanbieder en op één factuur. Heb je behoefte aan meer opties zoals vast/mobiel, dan is dat makkelijk en snel te regelen.


Overige oplossingen

Microsoft 365 beveiliging

Met Microsoft 365 beveiliging houd je je data veilig met een gelaagde security aanpak! Zowel binnen als buiten je organisatie.

Werkplek van de Toekomst

Met de Werkplek van de Toekomst beschikt jouw organisatie over een breed scala aan zakelijke functionaliteiten vanuit de Cloud. Dit zorgt voor betere prestaties op het gebied van...

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Lees in deze BLOG van Elwin Vreugdenhil hoe je met de gelaagde beveiligingsaanpak van Microsoft Zero Trust je data veilig houdt met een basis en een geavanceerde beveiliging.