Jouw IT altijd up to date en veilig!

Supportdesk /on-site

Bij UNO zorgen we ervoor dat al jouw systemen werken. Toch kan er altijd iets gebeuren waarvoor hulp moet worden ingeschakeld. Als gebruiker wil je met jouw vragen over ICT-systemen en mogelijke storingen terecht kunnen bij iemand die je ook écht kan helpen. Dat is het geval bij onze servicedesk, het kloppend hart van onze organisatie. Zij zijn het belangrijkste contactpunt voor jouw medewerkers, die bij UNO in alles centraal staan.

Support lever je met een team

Onze servicedesk wordt bemand door enthousiaste engineers, die als een hecht team opereren. Vaak kunnen zij jou op afstand direct helpen. Met jouw toestemming kijken zij gewoon mee door je bureaublad over te nemen. Vaak kan het probleem dan snel gediagnostiseerd en direct opgelost worden. Is er sprake van een probleem waarop de servicedesk niet direct een antwoord heeft, dan is er altijd een tweedelijns engineer beschikbaar om zich hierover te buigen. Sommige klanten vinden het toch prettig als onze support op locatie zelf direct aanwezig is. Dat kan natuurlijk!

Van klanten horen we vaak dat het voelt alsof we collega’s zijn. Dat is precies het gevoel dat we graag willen overbrengen. Supporttickets sluiten we pas als de klant aangeeft dat hij tevreden is. We zijn trots op de gemiddelde klantbeoordeling van 9,3!

Wat klanten over UNO zeggen

NH Media "UNO won anderhalf jaar geleden onze IT-aanbesteding en fungeert nu als strategische partner voor een integrale oplossing van IT, content en telefonie.’’
Vroom en van den Heuvel
Vroom en van den Heuvel: "Gezamenlijke toekomstvisie is de rode draad in onze samenwerking met UNO in de de afgelopen 20 jaar."
Previous
Next

Alle UNO Managed Services

Managed Services Volledig ontzorgd op IT gebied voor een vaste prijs
Managed Services
Managed Services is het samenspel tussen beheer en support waarmee je het beste uit je IT haalt & volledig bent ontzorgt voor een vaste prijs
Monitoring
UNO monitoring kan naast signalering van calamiteiten ook ingezet worden voor continue verbetering van prestaties en veiligheid.
UNO IT beheer zorgt ervoor dat jouw cloudomgevingen, IT infrastructuur en applicaties altijd up to date en veilig zijn!
IT-Beheer
UNO IT beheer zorgt ervoor dat jouw cloudomgevingen, IT infrastructuur en applicaties altijd up to date en veilig zijn!
Previous
Next
Trots op onze klanten, partners en certificeringen

Wij zijn als organisatie erg trots op wat wij samen met onze klanten en partners bereiken; met sommigen werken wij al meer dan 15 jaar samen! Als Microsoft Solution partner zorgen wij ervoor dat wij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarnaast zijn wij in het bezit van alle benodigde certificeringen omtrent kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging. De hoogste kwaliteit, daar gaan wij voor!

Meer weten over IT?

Wachtwoord is dood Blog Angelo Lelieveld
Het wachtwoord is dood!
Linette Klap BLOG Labelling
Houd grip op je data en documenten met de data labels van microsoft
Blog Elwin Vreugdenhil
Nog Succesvoller en Veilig samenwerken met externe partijen. Gebruik de nieuwe B2B koppeling
Maturity model In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie
In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie?
Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail