Direct geholpen door technici die écht luisteren bij de servicedesk
Bij UNO zorgen we ervoor dat al jouw systemen werken. Toch kan er altijd iets gebeuren waarvoor hulp moet worden ingeschakeld. Als gebruiker wil je met jouw vragen over ICT-systemen en mogelijke storingen terecht kunnen bij iemand die je ook écht kan helpen. Dat is het geval bij onze servicedesk, het kloppend hart van onze organisatie. Zij zijn het belangrijkste contactpunt met onze eindgebruikers, die bij UNO in alles centraal staan.
Support lever je met een team

Onze servicedesk wordt bemand door zowel junior- als medior- en senior engineers, die als een hecht team opereren. Vaak kunnen zij jou op afstand direct helpen. Met jouw toestemming kijken zij gewoon mee door je bureaublad over te nemen. Vaak kan het probleem dan snel gediagnostiseerd en direct opgelost worden. Is er sprake van een probleem waarop de servicedesk niet direct een antwoord heeft, dan is er altijd een tweedelijns engineer beschikbaar om zich hierover te buigen.
Van klanten horen we vaak dat het voelt alsof we collega’s zijn. Dat is precies het gevoel dat we graag willen overbrengen. Supporttickets sluiten we pas als de klant aangeeft dat hij tevreden is. We zijn trots op de gemiddelde klantbeoordeling van 9,3!
Voordelen
Altijd iemand aan de lijn die je kan helpen.
Niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar.
Bij een storing snel weer verder kunnen met je werkzaamheden.
Wij zie problemen vaak al voor jij er last van hebt door ons geavanceerde monitorings systeem.
Klant cases

Flexibel, professioneel en zeer service gericht, met name de Sericedesk
— Balmain
Whitepaper
Hoe slagvaardig is jouw organisatie? Leer hoe je adoptie zo inzet dat jouw medewerkers in vier stappen Microsoft 365 met Teams omarmen.