Servicedesk

Direct geholpen door technici die écht luisteren bij de servicedesk

Bij UNO zorgen we ervoor dat al jouw systemen werken. Toch kan er altijd iets gebeuren waarvoor hulp moet worden ingeschakeld. Als gebruiker wil je met jouw vragen over ICT-systemen en mogelijke storingen terecht kunnen bij iemand die je ook écht kan helpen. Dat is het geval bij onze servicedesk, het kloppend hart van onze organisatie. Zij zijn het belangrijkste contactpunt met onze eindgebruikers, die bij UNO in alles centraal staan.

Support lever je met een team

Onze servicedesk wordt bemand door zowel junior- als medior- en senior engineers, die als een hecht team opereren. Vaak kunnen zij jou op afstand direct helpen. Met jouw toestemming kijken zij gewoon mee door je bureaublad over te nemen. Vaak kan het probleem dan snel gediagnostiseerd en direct opgelost worden. Is er sprake van een probleem waarop de servicedesk niet direct een antwoord heeft, dan is er altijd een tweedelijns engineer beschikbaar om zich hierover te buigen.

Van klanten horen we vaak dat het voelt alsof we collega’s zijn. Dat is precies het gevoel dat we graag willen overbrengen. Supporttickets sluiten we pas als de klant aangeeft dat hij tevreden is. We zijn trots op de gemiddelde klantbeoordeling van 9,3!

Voordelen

Altijd iemand aan de lijn die je kan helpen.

Niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar.

Bij een storing snel weer verder kunnen met je werkzaamheden.

Wij zie problemen vaak al voor jij er last van hebt door ons geavanceerde monitorings systeem.

Klant cases

UNO-Whitepaper-Bellen-met-Teams

Waarom Microsoft Teams de telefooncentrale van de toekomst is!

Certificering

UNO is trots op het behalen van onderstaande certificeringen!  De ISO- en NEN certificering zijn het bewijs dat we kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging hoog in het vaandel hebben staan. Tevens is UNO het komende jaar weer geaccrediteerd Microsoft partner van topniveau en biedt UNO haar klanten aantoonbaar kwaliteitsgaranties voor Microsoft Cloud en ondersteuning. Kijk op over ons voor meer details.

Flexibel, professioneel en zeer service gericht, met name de Sericedesk

— Balmain

Whitepaper

Microsoft Teams is de telefooncentrale van de toekomst! Benieuwd waarom? Ontdek de 6 voordelen van bellen via Microsoft Teams.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Toegepast bij deze diensten

Vraag jij je ook weleens af of je optimaal gebruikmaakt van alles wat jouw applicatielandschap je te bieden heeft? Met Application Services in 3 stappen je concurrentiepositie verbeteren met een gestroomlijnd applicatielandschap.

Andere gerelateerde diensten

Application Services

Vraag jij je ook weleens af of je optimaal gebruikmaakt van alles wat jouw applicatielandschap je te bieden heeft? Met Application Services in 3 stappen je concurrentiepositie verbeteren met een gestroomlijnd applicatielandschap.

Security

Van de absolute basis van IT-beveiliging zoals back-ups en anti-virusoplossingen tot complexere oplossingen als geautomatiseerde pen-tests, disaster recovery oplossingen en alle Microsoft 365 securitytoepassingen.

Servicedesk

Bij UNO zorgen we ervoor dat al jouw systemen werken. Toch kan er altijd iets gebeuren waarvoor hulp moet worden ingeschakeld. Als gebruiker wil je met jouw vragen over ICT-systemen en mogelijke storingen terecht kunnen bij iemand ...

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Deze maand alles over taken aanmaken m.b.v. Teams, een update van breakoutrooms en een handige app om werkplekken te reserveren op kantoor. Benieuwd?