IT voor Zakelijke Dienstverlening

Digitaliseren, automatiseren en groeien met een IT-partner die je begrijpt

De sector zakelijke dienstverlening zit in de lift, met een verwachte groei van ongeveer 4% in 2022. Investeren in digitalisering levert een belangrijke bijdrage aan deze groei. IT is voor zakelijke dienstverlening de katalysator voor een efficiënter bedrijfsproces, meer business en meer innovatie. En dus meer groei. Maar hoe en wanneer digitaliseer je? Voor niet-IT’ers is dat een ingewikkelde beslissing. UNO helpt je graag.

3 specifieke IT-uitdagingen voor Zakelijke Dienstverlening

1

Digitaliseren is een voorwaarde om te blijven groeien binnen zakelijke dienstverlening. Maar hoe neem ik met weinig IT-kennis, tijd en geld goede beslissingen en bepaal ik de juiste koers voor de lange termijn?

2

Is mijn organisatie optimaal bereikbaar, ook wanneer we hybride werken? Hoe kunnen we data slim en efficiënt delen? En voldoet mijn digitale omgeving ook aan de eisen van generatie Z (geboren tussen 1996 en 2010), die “digital first” denkt?

3

Hoe houd ik mijn data veilig zowel binnen als buiten mijn organisatie? Hoe borg ik dit? Wat is mijn plan om weer snel up and running te zijn als er onverhoopt toch iets mis gaat (crash, cyberaanval, brand)?

Waarom UNO dé strategische IT-partner is voor de zakelijke dienstverlening

Strategisch

Digitale strategie in 3 stappen – Application-Services

Door de toenemende digitalisering en “verclouding” is er binnen veel organisaties sprake van een wildgroei aan applicaties. Denk aan de opkomst van applicaties als Exact Online, Salesforce en de vele Microsoft-applicaties. De vraag is: sluiten de applicaties nog wel goed aan, enerzijds op elkaar en anderzijds op de bedrijfsprocessen? Moet je bijvoorbeeld bij drie verschillende applicaties dezelfde naam van een klant invoeren of zijn er andere dubbelingen in de processen? UNO’s Application Services kan je in 3 stappen meer inzicht geven in je applicatielandschap , je bedrijfsprocessen en bedrijfsbehoeften om deze zo beter op elkaar te laten aansluiten. Met een goed gestroomlijnd applicatielandschap en een duidelijke strategie valt vaak veel winst te behalen. Zo krijg je meer overzicht, meer tijdwinst en meer werkplezier. Meer weten? Neem contact op met Raymond van der Meer of Daan Begthel of kijk hier bij Application Services.

Altijd op de hoogte van de laatste IT trends – Explore &Innovate

Met ons programma Explore & Innovate houden we je altijd op de hoogte van relevante IT-trends voor zakelijke dienstverleners en mkb-organisaties. We publiceren regelmatig (branche specifieke) whitepapers en blogs en organiseren webinars. Explore & Innovate

Zakelijke dienstverlening Team

UNO heeft door jarenlange ervaring in de zakelijke dienstverlening een zakelijke dienstverlening/mkb  team beschikbaar. Dit slagvaardige team weet precies welke uitdagingen er binnen zakelijke dienstverlening/mkb Nederland spelen en probeert deze kennis en ervaringen te delen. Keertje kennismaken?

Technisch

Veiliger en slimmer samenwerken – Werkplek van de toekomst

Je medewerkers zijn je grootste kapitaal. Je wilt hen alle middelen en tools geven, zodat zij ervoor kunnen zorgen dat jouw klant zich koning voelt. Zeker nu GeneratieZ bijna aan de slag gaat. Daarvoor heb je een flexibel platform nodig, waarin je snel data kan delen en ontsluiten. Met onze oplossing Werkplek van de Toekomst kun je snel data delen en ontsluiten. Deze oplossing is gebaseerd op Microsoft 365 en helpt om alle behoeften in kaart te brengen. Dat betekent concreet dat we niet alleen rekening houden met de wensen van de eindgebruikers (jouw medewerkers), maar juist ook met de strategische ambities van de directie en de (veiligheids)eisen van de eigen IT-verantwoordelijken en indien gewenst ook de behoeften van partners. We noemen dit de werkplek van de toekomst met 360 graden aanpak. Meer weten? Neem gerust contact op met Daan Begthel of Raymond van der Meer of kijk bij Werkplek van de Toekomst

Functioneel

Met Adoptie de Cloud omarmen

Het rendement van je IT-middelen valt of staat met de kennis en kunde van je medewerkers. Organisaties die oog hebben voor het gebruikersrendement zijn vaak succesvoller. Binnen de zakelijke dienstverlening zien we veel administratieve tools zich naar de Cloud verplaatsen. Wie daar weinig kennis van heeft, verliest veel tijd en loopt een achterstand op. Wij helpen gebruikers met adoptieprogramma’s op rol- en persoonsniveau de techniek te omarmen en dagelijks toe te passen waardoor het rendement meetbaar wordt verhoogd. Meer weten? Neem contact op met Raymond van der Meer of Daan Begthel of Kijk bij Continue Adoptie.

Klant cases

Balmain Paris

Certificering

UNO is trots op het behalen van onderstaande certificeringen!  De ISO- en NEN certificering zijn het bewijs dat we kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging hoog in het vaandel hebben staan. Tevens is UNO het komende jaar weer geaccrediteerd Microsoft partner van topniveau en biedt UNO haar klanten aantoonbaar kwaliteitsgaranties voor Microsoft Cloud en ondersteuning. Kijk op over ons voor meer details.

Sparren over IT-uitdagingen binnen je sociale werkbedrijf? Of heb je specifieke vragen? Ik help je graag! Neem contact op met Daan Begthel of Raymond van der Meer  of bel via 070-3300010

Kennisbank

Wij delen graag onze kennis. Met (branchespecifieke) whitepapers en BLOGs, het Adoptie journaal, webinars en ronde tafel sessies houden we je graag op de hoogte van de laatste trends. Interesse? Klik dan op de afbeelding om te downloaden! Veel lees- en kijkplezier!

Webinar: In 3 stappen de roadmap naar jouw digitale toekomst realiseren!

Hoe ziet de digitale toekomst van mijn organisatie eruit? Met die vraag worstelen steeds directeuren en It-verantwoordelijken. In deze webinar presenteert UNO hoe je in drie stappen een heldere roadmap kan bepalen en hoe dit helpt met je bedrijfsstrategie. De juiste koers bepalen start met inzicht!

Adoptie journaal Juni 2021

Het UNO adoptie journaal van juni staat weer live met de laatste Microsoft nieuwtjes en handige weetjes. Deze maand presenteren we naast taken aanmaken m.b.v. Teams en een update van breakoutrooms ook een hele handige app om plekken te reserveren op kantoor Benieuwd? Kijk snel hieronder! Wil je elke maand op de hoogte blijven van alle Microsoft Nieuwtjes abonneer je dan op UNO’s Youtube kanaal! Kijk snel!

6 Factoren die de keuze voor jouw ideale telefonieoplossing bepalen!

Hoe wil je als organisatie telefonisch bereikbaar zijn nu en in de toekomst? 6 factoren die deze strategische keuze beïnvloeden
leading your digital journey

Met een roadmap geeft UNO grip op jouw digitale toekomst

Hoe ziet de digitale toekomst van mijn organisatie eruit? UNO helpt je om de regie over je digitale transformatie terug te krijgen. Blog van directeur van UNO Feico van der Meij.

Welke UNO Oplossingen en Diensten zijn interessant voor Zakelijke Dienstverlening

Werkplek van de Toekomst; een integrale oplossing

De Werkplek van de Toekomst is een integrale oplossing van UNO, bestaand uit een Microsoft 365-abonnement, beheer van de werkplek, beveiliging van informatie en ondersteuning van de gebruiker. Dit platform maakt gebruik van lokale rekenkracht, aangevuld met de data in de Microsoft Cloud en de volledige ondersteuning van de UNO Servicedesk. Wij bieden deze oplossing aan tegen een vaste prijs per gebruiker per maand, zodat jij altijd weet wat jouw kosten zijn. Meer weten? Klik hier

Security: een gelaagde aanpak

Van de absolute basis van IT-beveiliging zoals back-ups tot complexere oplossingen als penntests. One size fits all bestaat niet binnen informatiebeveiliging. Daarom geloven we bij UNO in een gelaagde aanpak waarbij meerdere lagen de kern van de vrucht de data beschermen. Dit vereist inzet van de gouden driehoek People, Process & Technology. Wanneer je die als organisatie niet op orde hebt, loop je een serieus risico op hacks of datalekken. Meer weten?

Adoptie : Jouw medewerkers bepalen het succes!

UNO Adoptie helpt jouw organisatie Microsoft 365 te omarmen! Hybride werken de nieuwe norm. Afhankelijk van de persoon, de rol, en de interne processen moet een medewerker in meer of in mindere mate kennis en ervaring op Microsoft gebied op doen om passend en optimaal gebruik te maken van de tools die de IT-omgeving biedt

Application Services

Met UNO Application Services geven we inzicht in jouw complexe applicatielandschap en brengen we het naar het gewenste niveau. Zo wordt he applicatielandschap in 3 stappen beter afgestemd op je bedrijfsprocessen en behoeften en kun je een roadmap bepalen voor jouw digitale toekomst.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail