Artificial Intelligence

Samen op zoek naar de meerwaarde van AI

Machines die denken en handelen als mensen. Dat is mogelijk dankzij Artificial Intelligence, oftewel: AI. We zien die kunstmatige intelligentie overal om ons heen: van zelfrijdende auto’s tot de gepersonaliseerde suggesties van Netflix en Spotify. En van chatbots tot persoonlijke assistenten als Siri en Cortona. Bedrijven verbeteren hiermee hun diensten en service, terwijl ook nog eens op personeelskosten wordt bespaard.

De grote invloed van AI

Machines waarin AI wordt toegepast, kunnen redeneren, plannen, leren en taal begrijpen. Hoewel experts niet verwachten dat kunstmatige intelligentie ooit op alle fronten mensen kan vervangen, zal de invloed op ons dagelijks leven alleen maar groter worden. Door ‘machine learning’ worden alle machines waarin AI is toegepast steeds slimmer, waardoor onze taken steeds eenvoudiger worden en we steeds productiever worden.

UNO levert (nog) geen diensten die gebaseerd zijn op AI, maar dat betekent niet dat we jou niet van dienst kunnen zijn op dit vlak. Samen met jou bespreken we graag op welke manier(en) AI van meerwaarde kan zijn voor jouw organisatie. Dankzij onze brede kennis op dit gebied en ons uitgebreide partnernetwerk kunnen we jou in contact brengen met de juiste partij(en), zodat we samen de kansen van kunstmatige intelligentie kunnen onderzoeken én benutten.

Voordelen

Gemak: Sneller de beschikking over de juiste informatie dankzij slimme zoekmachines die grote hoeveelheden data analyseren op een schaal die voor mensen niet haalbaar is.

Verhoogde nauwkeurigheid: Door een combinatie van beeld- en stemherkenning en de capaciteit om grote hoeveelheden data te analyseren, wordt diagnose van problemen beter.

Betere bereikbaarheid: Robots kunnen handelingen uitvoeren op plaatsen die giftig, vies of moeilijk begaanbaar zijn en waar mensen in principe niet (kunnen) komen.

Verhoogde productiviteit: Door inzet van robots voor terugkerende handmatige taken.

Diensten

Op dit moment hebben wij (nog) geen diensten die gebruik maken van AI. Wel gaan wij graag met je in gesprek om te zien of je verder kunnen helpen. Kijk voor nu eens bij ons andere diensten.

Security
Servicedesk
Beheer

Klant cases

Whitepaper

Wil jij je organisatie ook efficiënter laten samenwerken vanaf ieder locatie, ieder moment en vanaf elk apparaat? Download nu onze whitepaper over de Werkplek van de Toekomst.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Waarom UNO?

UNO: Bruggenbouwer tussen mens en techniek.

UNO biedt kennis en advies door ruim 20 jaar ervaring

Meer dan 20 jaar ervaring bij veel grote organisaties waar veilige onderlinge verbinding en mensgerichte IT-support van belang is (o.a. Nederlandse Hartstichting, Avalex, het Oranje Fonds, Stichting Rijswijkse kinderopvang en Jantje Beton).

UNO zet de gebruiker centraal

De mens/gebruiker staat centraal in al onze totaaloplossingen, inclusief telefonie en verbindingen.

UNO biedt een moderne en veilige werkplek

Werkplek van de Toekomst met de nieuwste IT-, Cloud-, on premise- en/of hybride-oplossingen.

UNO biedt doorlopende Cloud Adoptie

UNO Cloud Adoptie: eindgebruikers leren de Cloud / de technische oplossing daadwerkelijk omarmen, zodat ze er efficiënt mee kunnen werken.

UNO maakt IT leuk!

We proberen IT voor iedereen zo leuk mogelijk te maken door alles zoveel mogelijk met een knipoog te doen. Samenwerken met UNO voelt alsof we collega’s zijn!

UNO Explore & Innovate houdt je op de hoogte van laatste IT-trends

Altijd op de hoogte van de laatste IT-trends dankzij UNO Explore & Innovate programma.

AI is een opkomende technologie die bewust en onbewust ons leven gaat beïnvloeden

— Remco Moest, Sales Manager UNO

Toegepast bij deze diensten

Met UNO’s Hybride Cloud combineren we de voordelen van Public Cloud met die van Private Cloud. Op deze wijze kun je per omgeving de betreffende voordelen benutten.
Je wilt je data en toepassingen het liefst op één veilige plek houden. Tegelijkertijd wil je gebruik maken van de voordelen die de Werkplek van de Toekomst te bieden heeft?

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Donderdag 3 december van 10.00 – 11.00 uur. Veilig thuiswerken met UNO’s gelaagde Security aanpak en Microsoft 365.