Kennisbank
Wij delen graag onze kennis. Met whitepaper, blogs, het adoptie journaal en webinars houden we je continu op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Iets interessants gevonden? Klik dan op de afbeelding om te download! Veel leesplezier!
Filters:
Onderwerp:
Waarom Microsoft Teams dé telefooncentrale van de toekomst is
Met platformen als Microsoft Teams zijn we meer verbonden dan ooit. Telefonie is bij veel organisaties nog geen onderdeel van Teams, terwijl bellen wel een van de belangrijkste manieren is om te communiceren met klanten en leveranciers. Onze accountmanager Telefonie Marco Smit vertelt je in deze blog waarom Microsoft Teams dé telefooncentrale van de toekomst is. Hij focust zich in deze blog vooral op organisaties tot 300 medewerkers.
Met deze nieuwe features gaat Microsoft Teams definitief Zoom inhalen
Via deze nieuwe blogserie geven de specialisten van UNO regelmatig hun visie op de laatste trends en ontwikkelingen op IT-gebied. Onze Consultant Elwin Vreugdenhil bijt het spits af. Hij praat je bij over de nieuwste opties waarmee Microsoft Teams de online vergaderstrijd van Zoom gaat winnen.
Thuiswerken: 5 tips om de tools de baas te blijven (in plaats van andersom)
Thuiswerken is De Nieuwe Werkelijkheid, zeker na de aangescherpte coronamaatregelen die het kabinet eind september bekendmaakte. Dankzij de moderne werkplek is dat technisch geen probleem. Maar de menselijke kant van het thuiswerken wordt te vaak uit het oog verloren, vindt onze Manager Klant Succes Team Remco Moest. In deze blog geeft hij vijf concrete tips om medewerkers gebruik te laten maken van de techniek in plaats van de techniek gebruik te laten maken van de medewerkers.
Jouw organisatie verbonden, gezond en productief dankzij Microsoft Viva
Dankzij het thuiswerken zijn we meer dan ooit verbonden met elkaar. Toch zijn we ook nog nooit zó afgesloten geweest van elkaar. Het nieuwe platform Microsoft Viva kan daar verandering in brengen, zo denkt onze Business Development Manager Elwin Vreugdenhil. In deze blog vertelt hij wat Microsoft Viva inhoudt en waarom dit gaat helpen bij het verbonden, gezond en productief houden van jouw organisatie.
Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
- UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
- UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
- UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.
Wij luisteren en staan voor je klaar!
UNO Servicedesk
070-3300502
UNO Advies
070-3300010
Stel een vraag