UNO is al meer dan 15 jaar de vaste IT-partner van de Hartstichting. Daar zijn we trots op. Met ruim 150 medewerkers, duizenden vrijwilligers en donateurs speelt IT een onmisbare rol binnen het dagelijks werk van de Hartstichting. Voor de organisatie is het belangrijk  om mensen in-en extern te verbinden op verschillende plekken en gevoelige data van donateurs of andere relaties veilig op te slaan. Daarom zijn er continu twee medewerkers van UNO op locatie bij de Hartstichting aanwezig. Zo beantwoord de servicemanager alle strategische vraagstukken en de supportmedewerker is er om mensen bij vragen direct weer op gang te helpen.

Al meer dan 15 jaar partners

UNO en de Hartstichting werken al meer dan 15 jaar samen. In deze periode kon UNO zich meerdere malen nadrukkelijk bewijzen als IT-partner. Dat was onder meer het geval bij een Citrix-incident, de nieuwe werkplek 3.0, de verhuizing van diverse servers en natuurlijk de coronatijd, waarbij de plotselinge switch naar thuiswerken moest worden gemaakt.

“Adhoc alert Acteren om continue te presteren”

‘Door alles goed op orde te hebben, kan UNO bij een incident snel met verschillende mensen op verschillende niveaus adequaat reageren’, zegt Juriaan Reesink, Manager IT & Facilities van de Hartstichting ‘Zo is de plotselinge overgang naar een thuiswerksituatie tijdens het begin van de coronatijd bijna vlekkeloos verlopen. Van mijn voorganger Jeroen Bovendeur begreep ik, dat eerder al de invoering van de werkplek 3.0 bij de Hartstichting ook zonder grote problemen is verlopen. Zo heeft UNO met succes de hele backend vervangen. Tijdens de zogenoemde ‘final round’ heeft een uitgebreid UNO-team toentertijd hard gewerkt om het hele pand te voorzien van hardware. De uitlevering was daardoor een succes!’

“UNO heeft een zeer hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied”

‘Al een aantal jaren ben ik werkzaam in de IT en zodoende heb ik met veel IT-partners samengewerkt. Oprecht durf ik te zeggen dat UNO een zeer hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied heeft. Daarnaast werken ze zelfstandig en flexibel. Ze ‘hoeven’ niet continu overal bij te zijn. In de afgelopen 15 jaar voelt de samenwerking alsof we collega’s in een hecht en ambitieus team zijn. Kenmerkend voor UNO is dat ze het specifieke IT kennisniveau van hun klant goed aanvoelen en daarop direct hun communicatie aanpassen. Zo zijn ze soms de sparringpartner van onze IT specialisten om daarna iemand, die minder technisch onderlegd is, verder te helpen bij het werk.

Welke bijdrage levert UNO?

Al een aantal jaren ben ik werkzaam in de IT en zodoende heb ik met veel IT-partners samengewerkt. Oprecht durf ik te zeggen dat UNO een zeer hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied heeft. Daarnaast werken ze zelfstandig en flexibel. Ze ‘hoeven’ niet continu overal bij te zijn. In de afgelopen 15 jaar voelt de samenwerking alsof we collega’s in een hecht en ambitieus team zijn. Kenmerkend voor UNO is dat ze het specifieke IT kennisniveau van hun klant goed aanvoelen en daarop direct hun communicatie aanpassen. Zo zijn ze soms de sparringpartners van onze IT specialisten om daarna iemand, die minder technisch onderlegd is verder te helpen bij het werk.

UNO ondersteunt bedrijven ook bij de digitale transformatie en organiseert regelmatig inspiratiesessies rondom actuele IT-onderwerpen die gerelateerd zijn aan de werkplek. Begin 2020 heb ik een sessie bijgewoond met als thema ‘Hoe beveilig je de werkplek van de toekomst?’ Deels doe ik dit uit interesse maar ik vind het ook plezierig om met vakgenoten te kunnen netwerken en kennis uit te wisselen.’

Waarom heeft de Hartstichting voor UNO gekozen?

  1. Hoog kennis- en kundeniveau op IT-gebied
  2. Toegankelijk en goed bereikbaar
  3. Snel en adequaat (met de juiste mensen) optreden bij een incident.
  4. Goede service door UNO’s supportdesk, waarbij je niet van het kastje naar de muur gestuurd wordt en duidelijk gecommuniceerd wordt over de voortgang van probleem en oplossing.
  5. Flexibel als het kan, vastberaden en formeel als het moet.
  6. Communicatie met een knipoog, wat IT leuker en toegankelijker maakt. Zeker in een non-profitorganisatie fungeert UNO als de brug tussen mens en IT.

Dit partnership voelt alsof we collega’s zijn, in een hecht en ambitieus team

— Juriaan Resink, Manager IT & Facilities Hartstichting

Whitepaper

Hoe slagvaardig is jouw organisatie? Leer hoe je adoptie zo inzet dat jouw medewerkers in vier stappen Microsoft 365 met Teams omarmen.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Klant cases

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Met deze nieuwe features gaat Microsoft Teams definitief Zoom inhalen​