Het succesverhaal van Vroom en van den Heuvel

“Gezamenlijke toekomstvisie is de rode draad in onze samenwerking met UNO in de afgelopen 20 jaar.”
Vroom en van de Heuvel logo

Vroom & Van den Heuvel maakt al ruim 30 jaar impactvolle en duurzame matches tussen unieke individuen en ambitieuze ondernemingen.  Met een team van 20 professionals richten zij zich op de bemiddeling van zowel vaste als tijdelijke (interim) posities voor Directies, Management en ervaren Specialisten. Tot hun klantenkring behoren zowel grote corporates, financial services organisaties, middelgrote (familie of PE-owned) bedrijven. Vroom & Van den Heuvel loopt voorop in haar vakgebied en staan te boek als deskundige, verrassende adviseurs die out of the box durven te denken.

‘Gezamenlijke toekomstvisie is de rode draad in onze samenwerking met UNO in de afgelopen 20 jaar.’

Vroom & Van den Heuvel werkt inmiddels al ruim twintig jaar samen met UNO. ‘UNO en wij hebben altijd een gezamenlijke visie op de toekomst gehad,’ zegt  Maarten, managing partner bij Vroom & Van den Heuvel. ‘Mede hierdoor hebben we de stap naar de Werkplek van de Toekomst eenvoudig kunnen maken.’

‘Bij de implementatie van de Werkplek van de Toekomst hebben onze medewerkers centraal gestaan. Dat past perfect bij de samenwerking met UNO als business-en kennispartner.’

Een geslaagde migratie bestaat niet alleen uit werkende techniek, maar moet met name resulteren in blije medewerkers. Maarten: ‘Door de komst van covid-19 zijn we met de migratie in een stroomversnelling gekomen. Door het flexibele adoptietraject van UNO is de migratie succesvol verlopen. Medewerkers zijn op een enthousiaste, laagdrempelige manier geholpen om over te stappen op de nieuwe omgeving. De continue adoptie moet gaan zorgen voor doorlopende optimalisatie, die moet gaan zorgen voor doorlopende optimalisatie.’

“‘Wij zien UNO als waardevolle businesspartner voor de toekomst, waarbij we elkaar continu moeten blijven uitdagen om stappen voorwaarts te kunnen maken.’

‘We zien UNO als businesspartner voor de toekomst. We blijven elkaar uitdagen om stappen voorwaarts te kunnen zetten in de toekomst. Ook hechten we veel waarde aan UNO als kennispartner. Enerzijds door het continue proces van adoptie, maar ook doordat UNO zich blijft profileren als kennispartner binnen hun Explore & Innovate programma’, aldus Maarten.

Meer weten?

Mocht je een keer vrijblijvend willen sparren over je eigen IT omgeving om te kijken of UNO iets voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met een van onze consultants  uit het non-profit segmentteam via 070 – 3300502 of advies@uno.nl. Wij helpen je graag verder!

Vragenlijst voor jouw digitale reis

Welke vragen moet je kunnen beantwoorden om een goed invulling te geven aan jouw digitale reis?

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.
Vragenlijst van driehoek van succes naar Roadmap

Bekijk ook deze cases

Benieuwd naar vergelijkbare succesverhalen? Neem dan ook eens een kijkje bij deze klantverhalen. We zijn er zelf erg trots op.

Balmain
Balmain: "Alle IT- en telefonie bij één partij. Wel zo gemakkelijk! Tevens meer inzicht in kosten en een besparing van 50 procent.’’
PAX
PAX werkt altijd en overal internationaal veilig samen in een cloud-only platform van UNO!
Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt
  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail