Deel deze pagina:
Nederlandse Hartstichting

"Managed Services: Meer flexibiliteit voor de Hartstichting"

Hart- en vaatziekten zijn ernstige ziekten. Eén op de drie Nederlanders sterft aan een hart- of vaatziekte. Bijna 1 miljoen Nederlanders is hart- of vaatpatiënt. Naar verwachting zijn er in 2020 1,3 miljoen patiënten. Bijna 10% van de Nederlandse bevolking. De cijfers liegen er niet om.


Kerntaken

De Hartstichting strijdt tegen hart- en vaatziekten. Het aantal sterfgevallen en patiënten moet omlaag. Hiertoe investeert de Hartstichting in wetenschappelijk onderzoek, voorlichting en patiëntenzorg. Ongeveer 50% van het geld gaat naar onderzoek. Door wetenschappelijk onderzoek te financieren komt er steeds meer kennis over bijvoorbeeld erfelijkheid en nieuwe behandelmethoden. Hiermee kunnen artsen in de toekomst hart- en vaatziekten vaker voorkomen en hopelijk écht genezen. De Hartstichting geeft voorlichting aan hart- en vaatpatiënten over de verschillende hart- en vaatziekten. Zo leren zij beter omgaan met hun ziekte. Ook geven we  voorlichting over een gezonde leefstijl om te voorkomen dat mensen (opnieuw) een hart- of vaatziekte krijgen. Door zorg te verbeteren krijgen hart- en vaatpatiënten een goede kwaliteit van leven. Samen met andere organisaties werken we aan het optimaliseren van de zorg voor patiënten in Nederland.
Ook heeft de Hartstichting speerpunten. Bijvoorbeeld gericht op de volgende thema's: preventie, hartstilstand, vrouwen en jeugd. Hierbij zijn wetenschappelijk onderzoek, voorlichting en samenwerken met organisaties van groot belang.
De Hartstichting ontvangt geen steun van de overheid. Dit werk kan de Hartstichting enkel en alleen doen door de financiële steun van de Nederlandse bevolking en van bedrijven.


Robert Wagter

Robert Wagter is als manager bedrijfsvoering eindverantwoordelijke voor financiën, procurement en IT binnen de Nederlandse Hartstichting.
 

Waarom UNO?

“De Nederlandse Hartstichting is in 2004 in contact gekomen met UNO en wat toen opviel was de enorme bereidheid en flexibiliteit om een passende oplossing te vinden voor de diverse ICT vraagstukken en uitdagingen die er toen waren.Op UNO’s eigen en unieke wijze hebben ze ons altijd bijgestaan en geholpen om de gebruikerstevredenheid op een hoog niveau te krijgen. We kunnen eigenlijk zeggen dat we een partnership zijn aangegaan waarbij de samenwerking voelt alsof we collega’s zijn. UNO heeft er daarnaast voor gezorgd dat zij zijn meegegroeid met de ICT wensen en ontwikkelingen van de Nederlandse Hartstichting zodat wij, ondanks de soms complexe vraagstukken, altijd een passend antwoord hebben gekregen op onze vragen en behoeften.

Inmiddels is de dienstverlening van UNO richting de Hartstichting uitgegroeid van operationele activiteiten zoals de helpdesk en netwerkbeheer naar applicatiebeheer, servicemanagement en strategische input in de ICT stuurgroep. Dit zie ik ook als de kracht van UNO om mee te groeien met de klant en niet blijft vasthouden aan een dienstenpakket die voor jaren gefixeerd is”


- Robert Wagter, manager bedrijfsvoering eindverantwoordelijke voor financiën, procurement en IT, Nederlandse Hartstichting

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact