Deel deze pagina:
Balmain Hair

"3CX UNO Voip: Meer inzicht en een besparing van maar liefst 50%"

Balmain Hair levert 100% human hair extentions. Meer dan 40 jaar geleden heeft Balmain Hair (Licentiehouder van het Franse modehuis Balmain) een missie voor zichzelf uitgestippeld: ze wil het beste haar ter wereld vinden, selecteren en verwerken. De afgelopen jaren is de organisatie enorm gegroeid, waarbij een toegewijd team van getrainde haarspecialisten actief is in het geven van consults en trainingen wereldwijd in meer dan 50 landen.
 

UNO: Flexibel, professioneel en zeer service gericht. 

Maar liefst 8 jaar geleden besloot Balmain Hair haar gehele ICT over te dragen aan UNO. Voor UNO werd gekozen vanwege het professionele en het persoonlijke karakter van de organisatie in combinatie met de servicegerichtheid, met name van de UNO helpdesk.

"Ondanks de groei, die UNO de afgelopen jaren heeft doorgemaakt, ben ik als klant altijd persoonlijk en adequaat geholpen en heb ik mij nooit een nummer gevoeld", benadrukt Nick van de Wiel, Operations Officer en IT Manager bij Balmain Hair. 
 


“Alle ICT en Telecom services bij één partij! wel zo gemakkelijk!”

Een jaar geleden wilde Balmain Hair overstappen op VoIP. De internationale organisatie wilde voornamelijk fors besparen op variabele belkosten. Daarnaast hadden zij zich als doel gesteld om zoveel mogelijk services onder te brengen bij één partij. Wel zo gemakkelijk! 
 
“De servicegerichtheid die we van UNO natuurlijk al kenden in combinatie met de kennis van zaken en een aantrekkelijke offerte waren doorslaggevend”.


“UNO 3CX VoIP: Meer inzicht in het belgedrag en een gerealiseerde besparing van maar liefst 50%”

UNO 3CX VoIP biedt veel inzicht in het belgedrag van medewerkers. Zo wordt bijvoorbeeld in kaart gebracht hoeveel in- en uitgaande gesprekken elke medewerker voert. Op grond hiervan konden belangrijke beslissingen genomen worden t.a.v. de efficiency van bijvoorbeeld de telesales-afdeling binnen Balmain Hair.
 
"Naast het vergrootte inzicht in belgedrag heeft UNO 3CX VoIP ons ook een forse besparing van maar liefst 50% op de variabele telefoonkosten opgeleverd. Zeker voor ons, als internationale onderneming met veel dochterondernemingen in het buitenland, is deze UNO VoIP oplossing zeer geschikt. Voor de start hebben we gekozen voor een mix aan ISDN lijnen en IP lijnen. Zo blijf je bij een storing altijd bereikbaar voor klanten. In praktijk blijkt er echter nauwelijks sprake te zijn van storingen en als er iets is lost de Helpdesk bij UNO het snel en adequaat op." 



Overgang

UNO heeft een duidelijk plan van aanpak voor de invoering. Om de bereikbaarheid van de onderneming niet in gevaar te brengen is de oplossing uitvoerig één maand getest.
 
"De overgang ging verrassend simpel op een zaterdagavond, zonder problemen! Wij zijn zo tevreden, dat we hebben besloten om nu voor 100% over te gaan op UNO VoIP 3CX."

 

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact