Vroom & Van den Heuvel maakt al ruim 30 jaar impactvolle en duurzame matches tussen unieke individuen en ambitieuze ondernemingen.  Met een team van 20 professionals richten zij zich op de bemiddeling van zowel vaste als tijdelijke (interim) posities voor Directies, Management en ervaren Specialisten. Tot hun klantenkring behoren zowel grote corporates, financial services organisaties, middelgrote (familie of PE-owned) bedrijven. Vroom & Van den Heuvel loopt voorop in haar vakgebied en staan te boek als deskundige, verrassende adviseurs die out of the box durven te denken.

‘Gezamenlijke toekomstvisie is de rode draad in onze samenwerking met UNO in de afgelopen 20 jaar.’

Vroom & Van den Heuvel werkt inmiddels al ruim twintig jaar samen met UNO. ‘UNO en wij hebben altijd een gezamenlijke visie op de toekomst gehad,’ zegt  Maarten, managing partner bij Vroom & Van den Heuvel. ‘Mede hierdoor hebben we de stap naar de Werkplek van de Toekomst eenvoudig kunnen maken.’

‘Bij de implementatie van de Werkplek van de Toekomst hebben onze medewerkers centraal gestaan. Dat past perfect bij de samenwerking met UNO als business- en kennispartner.’

Een geslaagde migratie bestaat niet alleen uit werkende techniek, maar moet met name resulteren in blije medewerkers. Maarten: ‘Door de komst van covid-19 zijn we met de migratie in een stroomversnelling gekomen. Door het flexibele adoptietraject van UNO is de migratie succesvol verlopen. Medewerkers zijn op een enthousiaste, laagdrempelige manier geholpen om over te stappen op de nieuwe omgeving. De continue adoptie moet gaan zorgen voor doorlopende optimalisatie, die moet gaan zorgen voor doorlopende optimalisatie.’

‘Wij zien UNO als waardevolle businesspartner voor de toekomst, waarbij we elkaar continu moeten blijven uitdagen om stappen voorwaarts te kunnen maken.’

We zien UNO als businesspartner voor de toekomst. We blijven elkaar uitdagen om stappen voorwaarts te kunnen zetten in de toekomst. Ook hechten we veel waarde aan UNO als kennispartner. Enerzijds door het continue proces van adoptie, maar ook doordat UNO zich blijft profileren als kennispartner binnen hun Explore & Innovate programma’, aldus Maarten.

Klant cases

‘Wij zien UNO als waardevolle businesspartner voor de toekomst, waarbij we elkaar continu moeten blijven uitdagen om stappen voorwaarts te kunnen maken.’

— Maarten Reuchling, Vroom en van den Heuvel

Whitepaper

Hoe slagvaardig is jouw organisatie? Leer hoe je adoptie zo inzet dat jouw medewerkers in vier stappen Microsoft 365 met Teams omarmen.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Donderdag 3 december van 10.00 – 11.00 uur. Veilig thuiswerken met UNO’s gelaagde Security aanpak en Microsoft 365.