Balmain Hair levert 100% human hair extentions. Meer dan 40 jaar geleden heeft Balmain Hair (Licentiehouder van het Franse modehuis Balmain) een missie voor zichzelf uitgestippeld: ze wil het beste haar ter wereld vinden, selecteren en verwerken. De afgelopen jaren is de organisatie enorm gegroeid, waarbij een toegewijd team van getrainde haarspecialisten actief is in het geven van consults en trainingen in meer dan 50 landen wereldwijd.

‘Alle IT- en telecomservices bij één partij. Wel zo gemakkelijk!’

Fors besparen op variabele belkosten. Dát was voor Balmain Hair de voornaamste reden om in 2019 over te stappen op Voice over IP (VoIP). Daarnaast wilde het bedrijf dat 100% human hair extentions levert, zoveel mogelijk services onderbrengen bij één partij. Wel zo gemakkelijk! Die partij werd UNO, dat al sinds 2012 het volledige ICT-pakket voor Balmain Hair beheert.

‘De servicegerichtheid die we van UNO al kenden, in combinatie met de kennis van zaken en een aantrekkelijke offerte, waren doorslaggevend’, zegt Nick van de Wiel, Operations Officer en IT Manager bij Balmain Hair.

UNO 3CX VoIP: Meer inzicht in het belgedrag en een gerealiseerde besparing van maar liefst 50%.

Balmain Hair koos voor UNO 3CX VoIP, dat veel inzicht biedt in het belgedrag van medewerkers. Zo wordt bijvoorbeeld in kaart gebracht hoeveel in- en uitgaande gesprekken elke medewerker voert. Op grond hiervan kon Balmain Hair belangrijke beslissingen nemen ten aanzien van de efficiency van bijvoorbeeld de telesales-afdeling.

Nick van de Wiel, Operations Officer en IT Manager: ‘Naast het vergrote inzicht in belgedrag heeft UNO 3CX VoIP ons ook een forse besparing van maar liefst 50 procent op de variabele telefoonkosten opgeleverd. Zeker voor ons, als internationale onderneming met veel dochterondernemingen in het buitenland, is deze UNO VoIP-oplossing zeer geschikt. Voor de start hebben we gekozen voor een mix aan ISDN-lijnen en IP-lijnen. Zo blijf je bij een storing altijd bereikbaar voor klanten. In praktijk blijkt er gelukkig nauwelijks sprake te zijn van storingen en als er tóch iets is, lost de supportdesk bij UNO het snel en adequaat op.’

‘De overgang ging verrassend simpel’
UNO heeft een duidelijk plan van aanpak voor de invoering van UNO 3CX VoIP. Om de bereikbaarheid van Balmain Hair niet in gevaar te brengen, werd de oplossing een maand lang uitvoerig getest.

“De overgang op een zaterdagavond ging verrassend simpel en zonder problemen!’, vertelt Nick van der Wiel. ‘Wij zijn zo tevreden, dat we hebben besloten om nu volledig over te gaan op UNO VoIP 3CX.’

UNO: Flexibel, professioneel en zeer service gericht
Balmain Hair besloot al in 2012 haar gehele IT-pakket over te dragen aan UNO. Het bedrijf koos voor ons vanwege het professionele en persoonlijke karakter van onze organisatie in combinatie met de servicegerichtheid, met name van de UNO- supportdesk.

‘Ondanks de groei die UNO de afgelopen jaren heeft doorgemaakt, ben ik als klant altijd persoonlijk en adequaat geholpen en heb ik mij nooit een nummer gevoeld’, benadrukt Nick van de Wiel, Operations Officer en IT Manager bij Balmain Hair.

Meer inzicht in kosten en een besparing van maar liefst 50 procent’

— Nick van der Wiel, Balmain

Whitepaper

Wil jij je organisatie ook efficiënter laten samenwerken vanaf ieder locatie, ieder moment en vanaf elk apparaat? Download nu onze whitepaper over de Werkplek van de Toekomst.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Waarom UNO?

UNO: Bruggenbouwer tussen mens en techniek.

UNO biedt kennis en advies door ruim 20 jaar ervaring

Meer dan 20 jaar ervaring bij veel grote organisaties waar veilige onderlinge verbinding en mensgerichte IT-support van belang is (o.a. Nederlandse Hartstichting, Avalex, het Oranje Fonds, Stichting Rijswijkse kinderopvang en Jantje Beton).

UNO zet de gebruiker centraal

De mens/gebruiker staat centraal in al onze totaaloplossingen, inclusief telefonie en verbindingen.

UNO biedt een moderne en veilige werkplek

Werkplek van de Toekomst met de nieuwste IT-, Cloud-, on premise- en/of hybride-oplossingen.

UNO biedt doorlopende Cloud Adoptie

UNO Cloud Adoptie: eindgebruikers leren de Cloud / de technische oplossing daadwerkelijk omarmen, zodat ze er efficiënt mee kunnen werken.

UNO maakt IT leuk!

We proberen IT voor iedereen zo leuk mogelijk te maken door alles zoveel mogelijk met een knipoog te doen. Samenwerken met UNO voelt alsof we collega’s zijn!

UNO Explore & Innovate houdt je op de hoogte van laatste IT-trends

Altijd op de hoogte van de laatste IT-trends dankzij UNO Explore & Innovate programma.

Klant cases

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Donderdag 3 december van 10.00 – 11.00 uur. Veilig thuiswerken met UNO’s gelaagde Security aanpak en Microsoft 365.