'UNO Managed Services: hoge kennis, kunde en servicekwaliteit’

UNO is sinds 2014 de vaste IT-partner van Avalex. Daar zijn we trots op. Avalex staat voor effectieve, efficiënte en klantgerichte uitvoering van de afvalinzameling in opdracht van zes gemeenten in de regio Haaglanden. Bij Avalex werken 250 medewerkers. ICT-coördinator Sjoerd van Steijn geeft aan hoe hij de samenwerking met UNO ervaart.

‘Je wordt begeleid naar de oplossing die het beste past’

‘In 2014 hebben we bij Avalex voor UNO gekozen vanwege de kennis en kunde van de mensen en de kwaliteit van de service. Bij UNO staat de gebruiker centraal en wordt er gewerkt met technische accountmanagers, waardoor je direct met een technisch expert kan praten die op de hoogte is van jouw omgeving. Voor Avalex betekende dat: specifieke applicaties die op lokale servers draaien in combinatie met een Microsoft 365-oplossing. Om enige vorm van dataverlies te voorkomen, namen we daarbij ook de Disaster & Recovery-oplossing Safespace af. Momenteel zijn we onze nieuwe Werkplek van de Toekomst vorm aan het geven en samen met UNO plaatsen wij de stip op de horizon. Technisch accountmanager Angelo Lelieveld van UNO bewijst zich in dit adviestraject als iemand die je op een gedegen manier begeleid naar een oplossing die voor jouw gebruikers en organisatie het beste is.’  

‘Continue adoptie, waardoor de eindgebruiker altijd gemakkelijk kan samenwerken, is essentieel’

‘Avalex gelooft evenals UNO dat je medewerkers moet helpen om makkelijk te kunnen samenwerken door een continu leer- en adoptieproces. Alle systemen veranderen zo snel; als je het maximale uit je IT-omgeving wilt halen, zul je moeten investeren. De medewerkers zijn uiteindelijk de sleutel naar een succesvolle IT-omgeving. 

Welke bijdrage levert UNO volgens Avalex?

  1. Hoge kennis en kunde op IT-gebied.
  2. Volledige ontzorging op IT-gebied.
  3. Een oplossing vanuit de gebruiker.
  4. Kritisch oog dat gefocust is op wat beter kan (ook bij het eigen handelen).
  5. Korte lijnen en snel advies.

Over Avalex

Avalex is op 2 april 2001 opgericht door de gemeenten Leidschendam, Rijswijk en Voorburg. Avalex is een betrouwbare partner van haar gemeenten in de uitvoering van afvalinzameling en duurzame inzet van grondstoffen, op milieubewuste en maatschappelijke manier. Met als doel een afvalloze regio, door de ‘verwaarding’ van afval naar grondstoffen.

De rechtsvorm van Avalex is de ‘gemeenschappelijke regeling’. Dat houdt in dat de deelnemende gemeenten eigenaar zijn van Avalex. Op 1 oktober 2004 trad de gemeente Pijnacker-Nootdorp toe tot de regeling; op 1 januari 2006 Wassenaar, op 1 juli 2007 Delft en op 1 januari 2010 Midden-Delfland. Sinds januari 2010 zijn deze gemeenten dus eigenaar van Avalex.

UNO Managed Services: Hoge kennis, kunde en servicekwaliteit

— Sjoerd van Steijn, ICT-Coördinator, Avalex

Whitepaper

Wil jij je organisatie ook efficiënter laten samenwerken vanaf ieder locatie, ieder moment en vanaf elk apparaat? Download nu onze whitepaper over de Werkplek van de Toekomst.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Waarom UNO?

UNO: Bruggenbouwer tussen mens en techniek.

UNO biedt kennis en advies door ruim 20 jaar ervaring

Meer dan 20 jaar ervaring bij veel grote organisaties waar veilige onderlinge verbinding en mensgerichte IT-support van belang is (o.a. Nederlandse Hartstichting, Avalex, het Oranje Fonds, Stichting Rijswijkse kinderopvang en Jantje Beton).

UNO zet de gebruiker centraal

De mens/gebruiker staat centraal in al onze totaaloplossingen, inclusief telefonie en verbindingen.

UNO biedt een moderne en veilige werkplek

Werkplek van de Toekomst met de nieuwste IT-, Cloud-, on premise- en/of hybride-oplossingen.

UNO biedt doorlopende Cloud Adoptie

UNO Cloud Adoptie: eindgebruikers leren de Cloud / de technische oplossing daadwerkelijk omarmen, zodat ze er efficiënt mee kunnen werken.

UNO maakt IT leuk!

We proberen IT voor iedereen zo leuk mogelijk te maken door alles zoveel mogelijk met een knipoog te doen. Samenwerken met UNO voelt alsof we collega’s zijn!

UNO Explore & Innovate houdt je op de hoogte van laatste IT-trends

Altijd op de hoogte van de laatste IT-trends dankzij UNO Explore & Innovate programma.

Klant cases

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Donderdag 3 december van 10.00 – 11.00 uur. Veilig thuiswerken met UNO’s gelaagde Security aanpak en Microsoft 365.