Branches

  • Efficienter communiceren met je donateurs en daarmee een groter bereik creëren.
  • In contact komen met branch- genoten om zo ervaringen te delen.
  • Voordeel doen door onze kennis van goede doelen.

Klanten

  • De mens/gebruiker staat centraal in al onze totaaloplossingen, inclusief telefonie en verbindingen.
  • UNO Cloud Adoptie: eindgebruikers leren de Cloud / de technische oplossing daadwerkelijk omarmen, zodat ze er efficiënt mee kunnen werken.
  • Werkplek van de Toekomst met de nieuwste IT-, Cloud-, on premise- en/of hybride-oplossingen.

Klanten

MKB

  • Flexibele omgeving die met je organisatie meebeweegt.
  • Direct toegang tot ICT expert die je kunnen voorzien van advies op maat.
  • Een oplossing afgestemd op jouw organisatie.

Klanten

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Met deze nieuwe features gaat Microsoft Teams definitief Zoom inhalen​