Copilot inspiratiesessie1

Aftrap van UNO’s Copilot inspiratiesessie. Laat AI ook voor joú werken!

Vorige week was het dan zo ver! De aftrap van onze Copilot inspiratiesessie die aantoont hoe AI en Copilot de productiviteit van organisaties verhogen.  

Onze directeur, Mark-Peter van Rijn, opende de sessie met een verhelderend overzicht van AI – wat het is, wat het niet is, en hoe Copilot een revolutie teweeg kan brengen in de manier waarop we sneller kunnen werken.

Angelo Lelieveld, Manager Professional Services, nam het stokje over met een diepgaande uiteenzetting over Copilot. Hij sprak over de technische nuances en de veelzijdigheid van deze tool, die nu ook beschikbaar is in het Nederlands. “Met Copilot kunnen we efficiënter werken en ons richten op wat écht belangrijk is,” legde Angelo uit. 

Het hart van de sessie was toch echt de live demonstratie van Bart, die de kracht van Copilot illustreerde aan de hand van één complexe omzetdata-analyse. Deze liet hij nog, voordat hij er in keek, analyseren door Copilot en vroeg naar de belangrijkste conclusies. Vervolgens liet hij in Excel zien hoe hij gemakkelijk diepgaande analyses kon maken. Het maandrapport werd in Word moeiteloos geschreven en de presentatie in Powerpoint gemaakt. Deze demo benadrukte hoe gemakkelijk Copilot nu dagelijks tijd kan besparen. Angelo onderstreepte nog hoe belangrijk het is om nu je governance goed op orde te hebben. Je wilt natuurlijk niet dat onbevoegden bij data kunnen via Copilot die niet voor hen is bestemd. In een live demo liet hij zien hoe gemakkelijk dit fout kan gaan als je hier geen aandacht aan besteedt.

We sloten de sessie af met een implementatieplan voor Copilot. Begeleide workshops met een kleine groep stakeholders zijn belangrijk om te bepalen hoe en waar je de grootste winst kunt behalen en hoe je training en adoptie per afdeling goed kan inrichten.  

De reacties waren erg positief. Het leuke is dat we dit in een kleine groep doen waardoor de sessie interactief is. Interesse? Geef je op voor de tweede inspiratiesessie op 4 juli.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail