Weren bij UNO Karan

Professionele en persoonlijke ontwikkeling gaan bij UNO hand in hand

Bij UNO streven we ernaar om onze dienstverlening aan te bieden met een concrete aanpak en heldere pragmatische oplossingen. Zo maken we IT toegankelijk voor de hele organisatie.

Ons team van eerstelijns servicedeskmedewerkers staan voor je klaar om vragen te beantwoorden en je snel op weg te helpen als het nodig is. Eén van onze nieuwe collega’s is Karan Balkaran (24 jaar) en hij werkt nu één jaar bij UNO als eerstelijns support engineer. De behulpzaamheid die UNO haar klanten biedt, ziet hij ook bij collega’s onderling:

“Alles staat in het teken van helpen, leren en verbeteren. Dat waardeer ik enorm en daardoor ben ik zowel professioneel als privé erg gegroeid!”

Een LinkedIn-update waarin hij aangaf open te staan voor nieuw werk, trok de aandacht van een recruiter van UNO, wat leidde tot een eerste virtuele ontmoeting met Patrick Hazelebach.

“Dat gesprek was verrassend informeel, en ik merkte dat het Patrick vooral om mij als persoon ging, de technische vaardigheden waren bij dat eerste gesprek bijna secundair. Daardoor voelde ik me echt gezien.”
Deze persoonlijke benadering en het pad waarbij zijn groei en ontwikkeling centraal zijn gezet, overtuigde Karan ervan dat UNO de juiste plek was om zijn carrière voort te zetten.
“Ik heb nu enkele gesprekken gevoerd over mijn professionele en persoonlijke ontwikkeling. De eerste concrete stappen zijn gezet om mijn vaardigheden uit te breiden. Op dit moment volg ik de cursus MS-900 en daarna wil ik de cursus NLP volgen, zodat ik op kantoor, maar ook buiten werk, beter en zelfverzekerder communiceer. Straks ga ik de verschillende afdelingen binnen het bedrijf verkennen om te kijken hoe ik precies wil groeien binnen de organisatie.”

De werk-privé balans is een ander belangrijk aspect voor Karan. Bij UNO wordt zijn ‘vrije tijd’ gerespecteerd, wat hem helpt een gezonde balans te vinden tussen zijn professionele en persoonlijke leven. Karan waardeert de openheid en toegankelijkheid binnen UNO, van de wekelijkse stand-ups tot de eindejaarsgesprekken. “Als team heb je veel vrijheid en je voelt je daardoor echt gewaardeerd. Als je de wil toont om te leren en jezelf te verbeteren, krijg je alle kansen,” zegt hij. “Maar, ik waardeer ook de sociale kanten van het bedrijf. Er zijn borrels, BBQ’s en uitjes (afgelopen jaar naar Mallorca), de goede vibe hier is echt uniek.”, vertelt Karan enthousiast.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail