Ons team van eerstelijns servicedeskmedewerkers staan voor je klaar om vragen te beantwoorden en je snel op weg te helpen als het nodig is. Eén van onze nieuwe collega’s is Karan Balkaran (24 jaar) en hij werkt nu één jaar bij UNO als eerstelijns support engineer. De behulpzaamheid die UNO haar klanten biedt, ziet hij ook bij collega’s onderling:
Een LinkedIn-update waarin hij aangaf open te staan voor nieuw werk, trok de aandacht van een recruiter van UNO, wat leidde tot een eerste virtuele ontmoeting met Patrick Hazelebach.
De werk-privé balans is een ander belangrijk aspect voor Karan. Bij UNO wordt zijn ‘vrije tijd’ gerespecteerd, wat hem helpt een gezonde balans te vinden tussen zijn professionele en persoonlijke leven. Karan waardeert de openheid en toegankelijkheid binnen UNO, van de wekelijkse stand-ups tot de eindejaarsgesprekken. “Als team heb je veel vrijheid en je voelt je daardoor echt gewaardeerd. Als je de wil toont om te leren en jezelf te verbeteren, krijg je alle kansen,” zegt hij. “Maar, ik waardeer ook de sociale kanten van het bedrijf. Er zijn borrels, BBQ’s en uitjes (afgelopen jaar naar Mallorca), de goede vibe hier is echt uniek.”, vertelt Karan enthousiast.