Bijbaan voor studenten

Ik ben hier om te leren, te groeien en waarde toe te voegen en UNO geeft mij die kans!

Door de snelle groei van UNO, vinden we het van groot belang om in verbinding te blijven met jong talent. Dit doen we door ze daadwerkelijk te betrekken bij het werk. Zo ervaren ze uit eerste hand hoe onze organisatie functioneert en wat onze werkwijze is.

Boris Horstink, 19-jarige HBO-ICT student aan de Haagse Hogeschool, behoort tot de eerste lichting werkstudenten van UNO. Na een periode in een supermarkt, waar Boris werkte om rond te komen, maar waar weinig ruimte was voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, ontstond de behoefte aan een nieuwe uitdaging. “Na een gesprek op de stagemarkt en een telefoontje ging alles heel snel”, vertelt Boris, “Nu ben ik ineens deel van een groeiend IT-bedrijf, waar ik de kans krijg om praktijkervaring op te doen en waarde toe te voegen.”

Leren en groeien bij UNO

Boris merkt al snel dat de overstap naar UNO hem de kans geeft om te groeien en te leren. “Bij UNO krijg je de kans om niet alleen praktische IT-vaardigheden te leren, maar ook om te zien hoe IT werkt binnen bedrijven,” zegt hij. “Het is de perfecte plek om de theoretische kennis van mijn opleiding toe te passen”.
Daarnaast merkt hij dat het werken in een professionele omgeving, en directe interactie met klanten, hem helpt om zijn soft skills te ontwikkelen. “Naast het werken met systemen en technologie, leer ik ook hoe ik op een effectieve manier met klanten kan communiceren. Deze combinatie van technische en soft skills is bijzonder waardevol,” legt Boris uit.

Vanaf dag 1 onderdeel van het team!

Boris beschrijft zijn ervaring bij UNO als positief en uitnodigend. Hij heeft het gevoel dat hij echt deel uitmaakt van het team. Een moment dat dit gevoel bevestigde was zijn uitnodiging voor het 25-jarig jubileumfeest van UNO. “Ik was net in dienst, maar dat laat zien dat je meer bent dan gewoon ‘de nieuwe’, echt tof. Iedereen telt hier mee, ongeacht je functie of hoelang je al deel uitmaakt van het team,” zegt Boris.
Maar deze betrokkenheid voelt Boris ook terug in zijn werkzaamheden. “Ik krijg de vrijheid om mijn werk op mijn eigen manier te doen, en ik krijg het vertrouwen om belangrijke taken op me te nemen,” zegt hij. “Dit maakt het werk niet alleen interessant, maar geeft me ook het gevoel dat ik echt waarde toevoeg aan het team. Er zijn natuurlijk wel enige veiligheids restricties, ik ben tenslotte pas net begonnen.”

Ik ben hier om te leren, te groeien en waarde toe te voegen - en ik geloof echt dat UNO me die kans biedt

Boris ziet ook de waarde van de ervaring die hij opdoet bij UNO in het grotere geheel. “UNO werkt met veel verschillende bedrijven, waardoor ik inzicht krijg in de samenhang van technische en soft skills, verschillende systemen en hoe deze in elkaar overvloeien op een strategisch, technisch en functioneel niveau.” Bovendien waardeert hij de balans tussen studie en werk bij UNO. Er wordt goed gekeken naar zijn beschikbaarheid rond school en de algehele werkdruk.
Boris is in staat om de theoretische kennis die hij opdoet tijdens zijn studie in de praktijk toe te passen bij UNO. “Ik ben hier om te leren, te groeien en waarde toe te voegen – en ik geloof echt dat UNO me die kans biedt,” sluit hij af.

Meer weten over onze starters mogelijkheden?

nina van der pieterman recruiter bij UNO

Wil je graag meer weten over de mogelijkheden bij UNO tijdens of vlak na je opleiding? Neem dan contact op met onze recruiter  via +31612417370 of kijk op UNO’s werkenbij site. 

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail