Nieuwe UNO medewerker

“Een uitdagende baan met een fijne werk/privé balans, wie wil dat niet?!”

Bij UNO snappen we dat IT niet alleen om techniek draait, maar ook om mensen. Wij willen ervoor zorgen dat jouw collega’s nog sneller kunnen samenwerken, op een veilige manier met bedrijfsgevoelige data om kunnen gaan en op een efficiënte manier kunnen bouwen aan relaties. Bovendien streven we ernaar om een aangename ervaring voor onze klanten te creëren. We houden het contact laagdrempelig, bieden krachtige ondersteuning en pakken zaken pragmatisch aan.

Andrew Tuinenburg is 49 jaar en net bij UNO begonnen als eerstelijns servicedeskmedewerker. Zijn professionele carrière is hij gestart in een heel andere hoek, bij de McDonalds. “Ik ben daar begonnen in de keuken en uiteindelijk doorgegroeid tot restaurantmanager. Ik vond het mooi en eerlijk werk, in een hele fijne familiaire omgeving.”

Na verder carrière te hebben gemaakt bij TCS, een organisatie voor IT-service, consulting en bedrijfsoplossingen, en Cognizant, heeft Andrew, na de geboorte van zijn kinderen, bewust een stap terugezet. “In 2019 werd ons leven twee keer zo druk – en twee keer zo leuk – met de komst van onze tweeling! Sindsdien heb ik de werk-privé balans flink omgegooid: minder werk en veel meer tijd voor ons gezin, daar draait het leven voor mij uiteindelijk om!”


“Ik begin bewust op de eerste lijn zodat ik de organisatie, de mensen en de klanten écht goed leer kennen!” 


Beginnen op de eerste lijn was trouwens een bewuste keuze, ondanks zijn ervaring binnen de IT: “Bij mijn sollicitatie heb ik aangegeven dat ik hier wilde beginnen om het bedrijf, de klanten en de mensen goed te leren kennen; dit heb ik ook zo gedaan bij mijn vorige werkgevers. Door onderop te beginnen leer je alle ins en outs van een organisatie. Dat geeft een sterke basis en zo kan ik goed zien welke kant ik op wil groeien.”

Andrew is net klaar met zijn inwerkperiode, maar hij merkt nu al dat de sfeer net even anders is dan bij zijn vorige werkgevers. Het is een hecht team waar iedereen snel en direct communiceert, dat is heel verfrissend “Het valt me op dat er echt een familiegevoel heerst, dat is heel fijn werken. Er wordt bijvoorbeeld veel buiten werktijd om georganiseerd en we gaan samen op uitje, iedereen doet z’n best om de afdelingen bij elkaar te brengen.”

Waar je bij UNO ook aan de slag gaat, de onboarding is altijd uitgebreid. Nieuwe collega’s mogen overal meekijken of meelopen zodat je iedereen leert kennen.

“Ik wil altijd blijven groeien en die kans krijg ik hier!” 


Bij UNO wordt veel aandacht besteed aan de persoonlijke groei en ontwikkeling: “Ik hou altijd mijn ogen gericht op de toekomst en wil constant blijven leren”, vertelt Andrew. “Tijdens de meeloopdagen krijg ik straks nog te zien welke andere rollen er binnen het bedrijf zijn, en waar ik misschien heen wil groeien. UNO biedt een leertraject vol met trainingen en certificaten, en als ik een specifieke interesse ontwikkel, krijg ik alle kansen om die richting op te groeien. Dat is toch prachtig!”

Spreekt jou dit verhaal aan en ben je ook op zoek naar een baan als eerstelijns Support Engineer kijk dan eens op UNO’s  Werkenbij site, of kom gewoon eens langs om te praten over jouw ambities.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail