Martijn de Visser ois UNO's nieuwe servicedesk - medewerker

“Met wat ik nu leer bij UNO leg ik het fundament van mijn verdere carrière”

Als strategisch partner van onze klanten kijken we naar de langetermijnvisie en willen we IT op een slimme en efficiënte manier inzetten. Zodat zij over een langere periode kunnen blijven groeien en beter kunnen samenwerken. Daarnaast vinden we het belangrijk dat wij op een prettige manier met onze klanten werken. Met laagdrempelig contact, daadkrachtige ondersteuning en een pragmatische aanpak. Een uitdagende taak voor onze servicedesk medewerkers maar ook de reden dat Martijn bij UNO is komen werken. Hij is 20 jaar oud en werkt nu drie weken als servicemedewerker, de sfeer was één van de redenen om bij UNO aan de slag te gaan.

“Als ik het met vrienden of familie over mijn werk heb, dan heb ik het snel over de sfeer op kantoor: relaxed. Dat begon al tijdens het sollicitatiegesprek, bij andere bedrijven voelde ik me soms zelfs een beetje onder druk gezet. Hier kreeg ik de ruimte om mezelf te zijn, en nu (na drie weken) is dat gelukkig nog steeds zo.”

“Het klinkt cliché, maar het is bij UNO gewoon écht relaxed werken!”

Martijn was van jongs af aan al geïnteresseerd in IT, eigen websites bouwen, plug-ins maken, servertjes opzetten. Dat hij in de IT aan de slag ging was geen verrassing, de manier waarop wel. Met een leertraject van 2 jaar wilde hij zo snel mogelijk aan de slag. “Ik raak nogal makkelijk verveeld, daarom houd ik van uitdaging en grote stappen zetten. Die uitdaging dwingt me om te blijven leren, mezelf te blijven pushen, en dat ik mezelf niet ga vervelen.”

“Ik vind het ontzettend belangrijk dat ik mezelf niet ga vervelen. Ik wil grote stappen zetten en blijven groeien!” 


Een bedrijf waar hij de rust kreeg om te aarden en te groeien was dan ook erg belangrijk. Ook tijdens het inwerktraject, waarbij elke nieuwe medewerker alle afdelingen te zien krijgt, bleef het ‘relaxed-gevoel’ hangen. “Die hele periode duurde 2 weken, waarbij je ook de tijd kreeg om alles te verwerken. Dat is heel erg fijn, want daardoor kan je na die periode gelijk volle bak aan de slag.”

Ook de mogelijkheden om door te groeien gaven Martijn de overtuiging dat UNO de goede stap zou zijn. “Ik ben nu ‘nog’ maar twintig jaar en ik kan zoveel kanten op binnen UNO. En dan is werken bij de servicedesk een hele fijne eerste stap. Ik heb met klanten en hun problemen te maken, ik help ze verder en door die combinatie van mens en techniek doe ik hier ontzettend veel ervaring op waar ik later profijt van ga hebben, daar ben ik van overtuigd!”

Spreekt jou dit verhaal aan en ben je ook op zoek naar een baan als Senior Support Engineer kijk dan eens op UNO’s  Werkenbij site, of kom gewoon eens langs om te praten over jouw ambities.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail