Enorm trots zijn we op onze cross-mediale campagne die 14 maart live gaat via Radio, Out of Home (snelwegmasten) en de video UNO | Leading your digital journey (zie hieronder). In de campagne nemen we je mee op reis langs UNO’s driehoek van succes nl.: IT- Strategie (strategisch), Werkplek van de Toekomst (technisch) en Cloud Adoptie (functioneel). Wij geloven dat als je deze driehoek goed op elkaar afstemt, je als bedrijf digitaal kan groeien met IT die voor je werkt. UNO wil je daarbij als strategische IT-partner graag helpen.
De doelstelling van deze cross-mediale campagne is naamsbekendheid opbouwen en UNO’s merk laden. Op de snelweg proberen we je aandacht te trekken via de Out Of Campagne terwijl je via BNR in drie UNO spots de driehoek van succes voorbij hoort komen. Op de site nemen we je in de video mee op reis langs de driehoek van succes en dit wordt verder uitgediept op de site.
Wij zijn enorm trots en willen het professionele team van reclame bureau UHU, die gehele campagne hebben gemaakt, enorm bedanken! Wat een toffe samenwerking. Kijk snel, laat je verrassen en wanneer ga jij je digitale reis beginnen? Bekijk de video hieronder of neem een kijkje op de campagne pagina. Klik hier