Daas

Volledig ontzorgd in vijf circulaire stappen met UNO Device as a Service

Bij UNO zijn we ervan overtuigd: wanneer de Covid-19-pandemie voorbij is, gaan we nooit meer terug naar de oude situatie waarin iedereen elke dag op kantoor werkt. Oftewel: thuiswerken is here to stay. Dat zorgt ervoor dat er bij IT-afdelingen veel vraag is naar nieuwe en vaak ook allerlei verschillende devices. Want waar je medewerkers ook werken – vanuit huis of op de zaak – als organisatie moet je ervoor zorgen dat jouw mensen slim kunnen samenwerken. Dat doe je door hen de ideale digitale werkplek aan te bieden. De toegenomen vraag vanuit de organisatie drukt zwaar op veel IT-afdelingen. Niet alleen qua tijd, maar ook financieel. De implementatie, het beheer en onderhoud van je IT-infrastructuur, inclusief het hele ecosysteem van de apparatuur en software, is voor iedere organisatie een flinke kostenpost. Over al die zaken wil je het liefst zo min mogelijk kopzorgen hebben. Je wilt er zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn en je wilt graag van tevoren weten hoeveel alles kost.

Om organisaties zoveel mogelijk zorgen uit handen te nemen, heeft UNO een nieuw concept ontwikkeld: Device as a Service (DaaS). Het ‘as a service’ model is steeds meer gemeengoed en sluit goed aan op de huidige wensen en behoeften van veel (jonge) werknemers. Kies je voor UNO DaaS, dan kies je voor een totaaloplossing voor de volledige levensduur van al je eindgebruikersdevices. Wij coördineren het hele proces: van bestellen tot plannen en van leveren tot het afvoeren van de devices.

Daarnaast zorgen we voor de financiering. Steeds meer bedrijven en organisaties zien het belang van circulair inkopen. Met onze oplossing ben je verzekerd van deze circulaire inkoop. De hardware is eigendom van de bank en wordt na de contractperiode opnieuw (elders) ingezet. We hanteren met UNO DaaS bovendien een vaste prijs per maand, zodat je precies weet wat je op maand- of jaarbasis kwijt bent aan je devices.

Stap 1: Adviesgesprek
Stap 2: Voorstel
Stap 3: Bestellen en inrichten devices
Stap 4: Logistieke planning, uitrol binnen organisatie en ingebruikname
Stap 5: Retourname van devices 

Voordelen Device as a Service

  • Volledige ontzorging bij totale levenscyclus van digitale apparaten.
  • Slimmer en beter samenwerken met de nieuwste devices en technologieën.
  • Voorspelbare IT-kosten en maximalisering van het operationele IT-budget.
  • Directe beperking van IT-investeringen, waardoor budget kan worden gebruikt voor andere strategische bedrijfsprioriteiten.
  • Lagere Total Cost of Ownership.
    Alle devices kunnen worden ingericht met de gewenste software.
  • Mogelijkheid om devices mee te verzekeren zonder eigen risico.
  • Mogelijkheid om tussentijds devices aan het bestaande contract toe te voegen.
  • Tijds- en geldbesparing en minder kopzorgen.

Heb je nog vragen over dit onderwerp neem dan contact op met Daan Begthel of advies@uno.nl dan helpen we je graag verder.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail