“Welkom Peter de Silva”

– Peter de Silva, Support Engineer

Per 1 maart is Peter onze Servicedesk komen versterken. Met ruime ervaring als Support Engineer en sterke technische skills is hij een mooie aanvulling op het team en wij vinden het dan ook erg leuk dat hij de keuze heeft gemaakt om bij UNO te komen werken. Voor Peter was dit naar eigen zeggen een hele gemakkelijke keuze. Hij was op zoek naar een organisatie die ICT op een goede manier wil leveren. “Ik vind het belangrijk dat er vanuit de klant gedacht wordt. Bovendien moet de structuur goed zijn en dienen de processen op de juiste manier te lopen. Goede documentatie is daarin onmisbaar. Dit alles vond ik bij UNO.”

Gedurende zijn eerste dagen werd dit voor Peter bevestigd. “Je merkt dat ze echt aandacht aan de klanten en alle processen besteden. Hierdoor kan UNO een betere dienst én betere kwaliteit leveren naar klanten toe. Dat merk je echt vanaf dag één.”

Vanwege de pandemie kan natuurlijk niet iedereen tegelijk op kantoor zijn. Toch heerst er ook nu een hele gezellige sfeer. “Er wordt hard gewerkt, maar er is zeker ook wel tijd voor af en toe een lolletje, of om even een praatje te maken.” Wij kijken er naar uit om nog lange tijd met Peter samen te kunnen werken!

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Lees in de Whitepaper wat het Microsoft powerplatform is, wat het voor jouw kan betekenen en hoe je het in 4 stappen kan inzetten om  sneller routinematige processen te  automatiseren.