“UNO is net een grote familie, het voelt als een tweede thuis”

– Elwin Vreugdenhil

In mei 2005 ging Elwin aan de slag bij UNO, als stagiair vanuit de mbo-opleiding ICT Beheer. En het beviel hem goed. Na zijn stage kwam hij dan ook in dienst bij UNO. Eerst als Junior Systeembeheerder en al gauw groeide hij via Medior naar Senior Systeembeheerder. Toen Elwin de gelegenheid had om hbo Bedrijfskundige Informatica te gaan studeren, greep hij die met twee handen aan en met zijn Bachelor op zak groeide hij verder bij UNO, via Projectleider en Servicemanager tot Business Development Manager. In deze veelzijdige rol vertaalt Elwin de vraag van klanten in een mooie oplossing, geeft hij presentaties en is hij betrokken bij marketing en acquisitie.

Juist de mogelijkheid om die groei te kunnen maken is wat Elwin zo fijn vindt aan UNO. “Je moet het dan wel zelf doen, natuurlijk, maar het mooie aan UNO is dat je die kans wel krijgt als je het wilt. Je komt ergens terecht waar je zelf invloed hebt op je carrière. Daar komt dan nog bij dat je samen kan werken met een leuke club mensen die altijd voor elkaar klaarstaan.” De glimlach die Elwin krijgt als hij vertelt over dit familiegevoel zegt genoeg. “Het is net een grote familie, het voelt echt als een tweede thuis. Bij UNO kan je jezelf zijn.” Hij vindt het dan ook heerlijk om lekker op zijn Nike Air Max, in T-shirt en spijkerbroek naar kantoor te kunnen. “Ik trek echt alleen een overhemd aan als ik naar de klant ga.”

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail