Paul Geerts als Customer Succesmanager de bruggenbouwer tussen commercie en techniek

” Binnen IT draait het niet meer om techniek. Techniek moet gewoon werken! UNO sprak mij aan omdat de klant in alles centraal staat en de organisatie dus zeker niet een puur sang technisch bedrijf is. De lijnen zijn kort en iedereen is heel toegankelijk en aanspreekbaar. De mensen die bij UNO werken zijn oprecht, pragmatisch en de dienstverlening zit gewoon in hun DNA. Dat is een cultuur waar ik mij thuis voel en waar ik ook denk goed aan bij te kunnen dragen als customer succesmanager.”

“IT draait niet meer om techniek. Techniek moet gewoon werken”

Paul is sinds 1 januari 2020 bij UNO in dienst gekomen als Customer Succesmanager. Een functie waar we bij het nuchtere UNO eerst even sceptisch naar keken. Maar Paul heeft in korte tijd laten zien dat hij een echte “bruggenbouwer is en een duidelijk toegevoegde waarde aan klanten en het team biedt. Paul gaat met klanten vaak een heel open gesprek aan om echt te begrijpen wat er bij klanten speelt om ze zo nog beter te kunnen helpen. Zeker ook in de corona tijd nu een belangrijke rol. Zijn focus zal ook vooral liggen bij NGO/ Goede Doelen en semi-overheid klanten. Voor deze klanten kan Paul ook een interessante rol spelen mede door zijn zakelijke financiële netwerk.  Daarnaast heeft Paul geholpen om het UNO Cloud Adoptie programma ,dat al in de stijgers stond verder uit te bouwen. Als Customer Succes Manager heeft hij dit heel adequaat opgepakt en leidt hij vele kennissessies en wordt hij binnen UNO al Mr. Adoptie genoemd.

“Als de klanten, de gebruikers en UNO tevreden zijn, dan rijd ik zingend naar huis”
“Mijn 20 jaar lange ervaring bij de Rabobank in combinatie met de ervaring als Partner manager bij het Internet of Things bedrijf SWYCS komen hier goed van pas. In deze tijd heb ik geleerd hoe belangrijk een goede open relatie is met klanten. Binnen IT draait het niet meer om de techniek. Techniek moet gewoon werken. Als je echt de tijd neemt om naar je klant te luisteren en te begrijpen wat het werkelijke probleem is, kan je vaak heel snel met goede oplossingen komen. Daar zit dan ook echt mijn drijfveer: altijd op zoek zijn naar win win situaties waardoor klanten blij en tevreden zijn. Als customer succes manager bij UNO probeer ik vooral de brug te slaan tussen techniek en commercie. Als de klanten, de gebruikers en UNO tevreden zijn, dan rijd ik zingend naar huis of ga ik tegenwoordig fluitend achter mijn laptop.”

Vrije tijd; Als Brabander houdt hij van het bourgondische leven
Paul is met 44 lentes jong onze enige woonachtige Brabander met een zacht “g” binnen UNO. Verschillende opleidingen waaronder de Heao management en recht heeft hij in Breda afgerond. Nu woont hij hier samen met zijn zoon van 6 jaren en zijn vriendin. Hij houdt van hardlopen, zwemmen en bezoekt regelmatig met zijn vriendin een sauna. Verder doet hij de naam Brabander eer aan want als je Paul leert kennen merk je al snel dat hij van het bourgondische leven houdt. Naast het biertje op een terras in Breda in het weekend is hij ook regelmatig te vinden op festivals (hopelijk mag het binnenkort weer) 

Rol binnen team; Paul de bruggenbouwer ook binnen UNO 
Als Paul op kantoor komt roepen we allemaal waar zijn de worstenbroodjes? Ondanks een lastige starttijd met Corona heeft Paul al snel een plek gevonden in het UNO team. Niet alleen naar klanten maar ook binnen UNO is hij vaak een bruggenbouwer die altijd opzoek is naar oplossingen. Op Paul kun je rekenen, ook al heet hij het druk, hij zal altijd even tijd voor je vrij maken. Met Brabantse humor en zijn relativeringsvermogen kun je veel met hem lachen en doet hij veel voor de sfeer binnen het team.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail