Deel deze pagina:

Werken bij UNO
Eerst denken dan doen!
 


Bij UNO word je gewaardeerd om wat je bijdraagt. Niet alleen om wat je opbrengt. Zó eenvoudig is het. Al was het ook maar omdat het uiteindelijk maar om één ding draait: maximaal bijdragen aan goede ICT oplossingen voor onze klanten. Onze mentaliteit in een paar kernwoorden? Informeel, no nonsense, aanpakken, eerst denken dan doen, kansen pakken. Dat we investeren in mensen (en dus in jou!), uitdagend en afwisselend werk bieden en een goed pakket aan flexibele arbeidsvoorwaarden hebben spreekt voor zich. Interesse? Kijk snel hieronder naar de openstaande vacatures.


OPEN SOLLICITEREN

Natuurlijk kun je ook een open sollicitatie sturen aan UNO. We houden wel van een gezonde dosis ambitie en eigen initiatief!
Stuur je CV met motivatie naar UNO, t.a.v. Wilma Fijman, Park Hoornwijck 6b, 2289CZ, Rijswijk. Of mail vacature@uno.nl

 

IT Support Engineer (systems & infrastructure)

Als Systems Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het beheer en support van de ICT infrastructuur van onze klanten. Je zorgt voor een goede afhandeling van het eerste contact met klanten, en je handelt incidenten en verzoeken zo efficiënt en effectief mogelijk af. Daarbij ben je klantgericht en neem je verantwoordelijkheid op een wijze dat de klant ervaart dat de Servicedesk van UNO een verlengstuk is van het eigen bedrijf. Je krijgt te maken met technisch uitdagend werk en geen dag is hetzelfde. Je bewaakt openstaande issues en storingen en waar nodig escaleer je deze.

Junior System Engineer

Als Junior System Engineer  ben je verantwoordelijk voor het beheer en support van de ICT infrastructuur van onze klanten. Je helpt klanten met het oplossen van problemen en incidenten. Je onderhoudt hun servers, netwerkcomponenten en werkstations. Daarnaast werk je in projectverband aan de inrichting, implementatie en beheer van Microsoft desktop- en serveromgevingen. 

 

Medior System Engineer

Als Medior System Engineer ben je verantwoordelijk voor het beheer van de ICT infrastructuur van onze klanten en het 2e en 3e lijns support hierop. Je helpt klanten met het oplossen van incidenten en problemen. Je onderhoudt hun servers, netwerkcomponenten en werkstations en draagt op actieve wijze bij aan het verbeteren van het beheer. Daarnaast werk je in projectverband en zelfstandig aan het ontwerp, de inrichting, implementatie en beheer van Microsoft desktop- en serveromgevingen. 

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact