Vast/Mobiel

Best of both worlds; Vast en Mobiel geïntegreerd op één toestel!

Je telefooncentrale vanuit je broekzak! Vast/Mobiel is de volledige integratie van je telefonie diensten op één centraal beheerd platform. Hiermee wordt het mogelijk om met élk mobiel toestel volledig gebruik te maken van alle Hosted VoIP functies. Je kunt bijvoorbeeld vanaf je mobiele toestel intern doorverbinden naar collega’s en met je mobiele telefoon uitbellen met je vaste zakelijke nummer.

Je krijgt hiervoor een UNO Simkaart die op de achtergrond gebruik maakt van het KPN netwerk. Ook is het mogelijk een tweede (privé- 06 nummer) op je simkaart te gebruiken waardoor je zakelijk en privé gesprekken kunt voeren op hetzelfde toestel met één abonnement.

Diensten

Wil jij weten met welke diensten wij deze oplossing ondersteunen?

Cloud Adoptie
Advies
Servicedesk

Voordelen

Flexibel: Locatie en device onafhankelijk

  • Makkelijk schakelen tussen thuiswerken of op kantoor of onderweg
  • Geen bureau toestel nodig maar wel een optie
  • Telefoneren via laptop of pc of mobiel
  • 2 mobiele nummers op 1 simkaart

Eenvoud in onderhoud en gebruik

  • Wachtrijen , keuzemenu’s en voicemail zonder extra kosten
  • Makkelijk aanpassen van bereikbaarheid op feestdagen
  • Eenvoudig beheer vanuit één beheer omgeving
  • e-Sim ondersteund

Schaalbaar

  • Aantal gebruikers kan eenvoudig op- of afgeschaald worden
  • Maandelijkse opzegbare service

Kostenbesparend

  • Geen hoge éénmalig investeringen en eenvoudig in beheer

Voor wie is Vast/Mobiel geschikt?

Net als Hosted VoIP is Vast/Mobiel is geschikt voor bijna elke type organisatie. De Vast/Mobiel oplossing wordt vaak gekozen door organisaties waar medewerkers veel onderweg zijn en via hun mobiel bereikbaar moeten zijn en voor wie het van belang is om onderweg via het vaste zakelijke nummer naar externen te bellen. De combinatie van Hosted-Voip gebruikers met vast-Mobiel gebruikers maakt deze oplossing de meest schaalbare in zijn soort.

Een Vast/Mobiel aansluiting bevat

  • Slimme telefonie: doorschakelen, doorverbinden, belgroepen, statistieken en wachtrijinzichten en routeringen obv openingstijden of keuzemenu’s, nummer blokken koppelen aan een mobiel;
  • Vaste aansluiting;
  • Mobiele aansluiting met 2 mobiele nummers op 1 simkaart;
  • Eén voicemail voor alle nummers en devices;
  • Bellen en chatten met PC, laptop of computer;
  • Video bellen en vergaderen op alle devices;
  • Controle over eigen bereikbaarheid en privé bereikbaarheid en inzien van bereikbaarheid van collega’s’
  • Call Center en Receptie mogelijkheden;
  • Eén beheeromgeving.

Extra's

  • Ultieme Call Center en receptiemogelijkheden via Switchboard
    Deze bedienpost is bedoeld voor een veeleisende omgeving zoals bij receptionisten, telefonisten en contact center teams die veel direct klantcontact hebben.
  • Bel databundels
    Standaarddiensten gaan uit van betalen naar gebruik, maar uiteraard kan je ook kiezen voor alles in één bundel of delen van bundels.
  • Integratie met CRM of ERP pakketten
    Inkomende gesprekken worden herkend en in een schermnotificatie worden direct de juiste klantgegevens uit je CRM/ ERP systeem getoond.
Welke telefonie oplossing het beste bij je past hangt af van meerdere factoren. Graag adviseren wij je bij het maken van de juiste keuze want een goede communicatie strategie nu, kan later het verschil maken. Interesse? Neem contact op met een van onze experts op telefonie via 070- 3300010 of stuur een mail naar advies@uno.nl

Overige oplossingen

Werkplek van de Toekomst

Met de Werkplek van de Toekomst beschikt jouw organisatie over een breed scala aan zakelijke functionaliteiten vanuit de Cloud. Dit zorgt voor betere prestaties op het gebied van...

Telefonie

Altijd en overal optimaal bereikbaar zoals jij dat wilt! Kies de UNO telefonie oplossing die bij je past.

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Lees nu in de BLOG van Marco Smit, Accountmanager bij UNO, hoe je met Microsoft Teams al je in- en externe- communicatie gemakkelijk stroomlijnt met maar één applicatie!