Vast/Mobiel

Het beste van twee werelden; Vast en Mobiel geïntegreerd op één toestel!

Je telefooncentrale vanuit je broekzak! Onze oplossing Vast/Mobiel is de volledige integratie van je telefoniediensten op één centraal beheerd platform. Hiermee wordt het mogelijk om met elk mobiel toestel volledig gebruik te maken van alle Hosted VoIP-functies. Je kunt bijvoorbeeld vanaf je mobiele toestel intern doorverbinden naar collega’s en met je mobiele telefoon bellen met je vaste zakelijke nummer.

Je krijgt hiervoor een UNO-simkaart die op de achtergrond gebruikmaakt van het KPN-netwerk. Ook is het mogelijk een tweede (privé)nummer) op je simkaart te gebruiken, waardoor je zakelijke en privégesprekken kunt voeren op hetzelfde toestel met één abonnement

Diensten

Wil jij weten met welke diensten wij deze oplossing ondersteunen?

Cloud Adoptie
Servicedesk
Advies

Voordelen

Flexibel: Locatie en device onafhankelijk

  • Makkelijk schakelen tussen thuiswerken of op kantoor of onderweg;
  • Geen bureau toestel nodig (dit is wel een optie);
  • Telefoneren via laptop, pc en/of mobiel;
  • Twee mobiele nummers op één simkaart.

Eenvoud in onderhoud en gebruik

  • Wachtrijen , keuzemenu’s en voicemail zonder extra kosten;
  • Makkelijk aanpassen van bereikbaarheid op vrije dagen en feestdagen;
  • Eenvoudig beheer vanuit één beheer omgeving;
  • Ondersteunt e-Sim.

Schaalbaar

  • Aantal gebruikers kan eenvoudig op- of afgeschaald worden;
  • Maandelijkse opzegbare service.

Kostenbesparend

  • Geen hoge éénmalig investeringen
  • Eenvoudig in beheer.

Voor wie is Vast/Mobiel geschikt?

Net als Hosted VoIP is Vast/Mobiel is geschikt voor vrijwel elk type organisatie. De Vast/Mobiel-oplossing wordt vaak gekozen door organisaties met medewerkers die veel onderweg zijn, via hun mobiel bereikbaar moeten zijn en voor wie het van belang is om onderweg via het vaste zakelijke nummer naar externen te kunnen bellen. De combinatie van Hosted-VoIP gebruikers met Vast-Mobiel gebruikers maakt deze oplossing de meest schaalbare in zijn soort.

Een Vast/Mobiel aansluiting bevat

  • Slimme telefonie: doorschakelen, doorverbinden, belgroepen, statistieken en wachtrijinzichten en routeringen obv openingstijden of keuzemenu’s, nummer blokken koppelen aan een mobiel;
  • Vaste aansluiting;
  • Mobiele aansluiting met 2 mobiele nummers op 1 simkaart;
  • Eén voicemail voor alle nummers en devices;
  • Bellen en chatten met PC, laptop of computer;
  • Video bellen en vergaderen op alle devices;
  • Controle over eigen bereikbaarheid en privé bereikbaarheid en inzien van bereikbaarheid van collega’s’
  • Call Center en Receptie mogelijkheden;
  • Eén beheeromgeving.

Extra's

  • Ultieme Call Center en receptiemogelijkheden via Switchboard
    Deze bedienpost is bedoeld voor een veeleisende omgeving zoals bij receptionisten, telefonisten en contact center teams die veel direct klantcontact hebben.
  • Bel databundels
    Standaarddiensten gaan uit van betalen naar gebruik, maar uiteraard kan je ook kiezen voor alles in één bundel of delen van bundels.
  • Integratie met CRM of ERP pakketten
    Inkomende gesprekken worden herkend en in een schermnotificatie worden direct de juiste klantgegevens uit je CRM/ ERP systeem getoond.
Welke telefonie oplossing het beste bij je past hangt af van meerdere factoren. Graag adviseren wij je bij het maken van de juiste keuze want een goede communicatie strategie nu, kan later het verschil maken. Interesse? Neem contact op met een van onze experts op telefonie via 070- 3300010 of stuur een mail naar advies@uno.nl

Overige oplossingen

Microsoft 365 beveiliging

Met Microsoft 365 beveiliging houd je je data veilig met een gelaagde security aanpak! Zowel binnen als buiten je organisatie.

Werkplek van de Toekomst

Met de Werkplek van de Toekomst beschikt jouw organisatie over een breed scala aan zakelijke functionaliteiten vanuit de Cloud. Dit zorgt voor betere prestaties op het gebied van...

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Lees in deze BLOG van Gijs Wibier hoe je de digitale toekomst strategie kan bepalen met inzicht in je  applicatielandschap. Benieuwd?