Mobiel

Mobiel bellen zoals je gewend bent

Met UNO Mobiel bieden we de mogelijkheid om alle zakelijke telefonie bij één partner onder te brengen. Kies je voor UNO (vaste) telefonie, dan is het wel zo handig dat je je mobiele abonnementen ook bij ons kunt onderbrengen en overzichtelijk op één factuur krijgt. Je krijgt hiervoor een UNO Simkaart die op de achtergrond gebruik maakt van het KPN netwerk. In tegenstelling tot veel providers kan dit per maand worden stopgezet.

Voor wie is UNO Mobiel geschikt?

Wij krijgen in de praktijk te maken met organisaties, waarbij slechts een aantal medewerkers een vast nummer heeft terwijl anderen enkel een mobiel nummer hebben. Ook bijvoorbeeld in de kinderopvang of bij scholen die één of meerdere (nood)toestellen gebruiken waarmee enkel af en toe gebeld moet kunnen worden. Heb je later toch behoefte aan uitbreiding van functies, dan kan dat eenvoudig door te upgraden.

Extra's

  • Twee nummers, één simkaart
    Het is standaard mogelijk om twee mobiele nummers te gebruiken op één simkaart. Bijvoorbeeld één nummer voor privégebruik en één voor zakelijk of een apart nummer voor uw gezin. Deze nummers komen beiden uit op je mobiele toestel, maar je gebuikt één abonnement.
  • Extra Voicemail functies
    Standaard is een voicemail-naar-email functie in te stellen. Hiermee worden achtergelaten voicemailberichten ook afgeleverd als een audiobestand in je e-mailbox.
Welke telefonie oplossing het beste bij je past hangt af van meerdere factoren. Graag adviseren wij je bij het maken van de juiste keuze want een goede communicatie strategie nu, kan later het verschil maken. Interesse? Neem contact op met een van onze experts op telefonie via 070- 3300010 of stuur een mail naar advies@uno.nl

Diensten

Wil je weten met welke diensten wij deze oplossing ondersteunen?

Application Services
Security
Servicedesk

Overige oplossingen

Microsoft 365 beveiliging

Met Microsoft 365 beveiliging houd je je data veilig met een gelaagde security aanpak! Zowel binnen als buiten je organisatie.

Werkplek van de Toekomst

Met de Werkplek van de Toekomst beschikt jouw organisatie over een breed scala aan zakelijke functionaliteiten vanuit de Cloud. Dit zorgt voor betere prestaties op het gebied van...

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Lees in deze BLOG van Gijs Wibier hoe je de digitale toekomst strategie kan bepalen met inzicht in je  applicatielandschap. Benieuwd?