Bellen met Teams

Slim bereikbaar: Alle interne en externe communicatie vanuit één applicatie

Met platformen als Microsoft Teams zijn we meer verbonden dan ooit. Deze moderne communicatieoplossingen zijn bijna niet meer weg te denken uit ons dagelijkse werk. We hebben regelmatig online sessies, halen of vragen er om informatie en hebben toegang tot onze bestanden. Maar als we klanten en leveranciers willen spreken, pakken we toch vaak de telefoon. Omdat het persoonlijker is, efficiënter soms ook. Met de Microsoft Teams add-on ‘Microsoft 365 Business Voice’ is dit verleden tijd.

Wat doet Microsoft Business Voice?

Door Microsoft Teams uit te breiden met Business Voice maak je je Teams-omgeving compleet. Je voegt alle communicatie, online meetings en traditionele telefonie samen in één omgeving. Zo zorg je ervoor dat je je telefonie stroomlijnt, maar ook dat medewerkers slimmer kunnen samenwerken en mobiele en externe nummers kunnen bellen, allemaal vanuit één applicatie. Met Bellen met Teams wordt er namelijk een vast telefoonnummer toegewezen aan je Microsoft-gebruikersnaam. Kortom: je krijgt een alles-in-één-oplossing voor al je interne én externe communicatie, waarmee je bedrijf altijd en overal telefonisch bereikbaar is.

Diensten

Wil jij weten welke diensten UNO aanbiedt?

Servicedesk
Cloud Adoptie
Advies

Waarom Microsoft Teams de Telefooncentrale van de toekomst is!

Voordelen

Effectiviteit

Alle communicatie wordt gedaan vanuit één applicatie. Je medewerkers werken dus efficiënter en kennen het intuïtieve platform.

Eenvoudig beheer en onderhoud

Het platform verbetert continu en breidt telkens weer uit. Deze updates worden automatisch gedaan. De uptime en beveiliging zijn bij Microsoft van hoog niveau.

Flexibiliteit

Bellen via Teams is locatie- en device-onafhankelijk. Zo kun je makkelijk schakelen tussen werken op kantoor, thuis of onderweg. Via laptop (pc), desktop, smartphone of headset.

Schaalbaarheid

De service is maandelijks opzegbaar en het aantal gebruikers kan eenvoudig op- of afgeschaald worden.

Voorspelbare kosten

Vast bedrag per maand voor alle functionaliteiten.

Voor wie is Business Voice het meest geschikt?

Microsoft 365 Business Voice is het meest geschikt voor bedrijven met 25 – 300 medewerkers, die al met Teams werken en altijd en overal bereikbaar willen zijn net zoals op kantoor.

Functionaliteiten

  • Bereikbaar op een vast toestel, mobiele telefoon of desktop/laptop;
  • Wachtrijen instellen;
  • Doorschakelen naar collega’s en externen;
  • Koppelingen met Outlook-agenda en contacten;
  • Nummerbehoud;
  • Elektronische voicemail;
  • Automatische afwezigheidsmeldingen wanneer je in vergadering zit;
  • Beheer van eigen bereikbaarheid, doordat afwezigheidsmeldingen op gebruikersniveau zijn in te stellen.
  • Teamsmeetings krijgen inbelmogelijkheid voor externen
De kosten voor Business Voice bedragen ongeveer €15 per maand, per gebruiker. Dit is inclusief de Microsoft 365 Business Voice-licentie, de kosten voor het aantal gesprekskanalen en het beheer door UNO.
 
Welke telefonieoplossing het best bij jouw organisatie past, hangt af van meerdere factoren. Graag adviseren wij je bij het maken van de juiste keuze. Want, zo weten wij: nu kiezen voor een gedegen digitale communicatiestrategie en -oplossing , kan later het verschil maken. Interesse? Neem contact op met een van onze Telefonie-experts via 070- 3300010 of per mail: 
advies@uno.nl

Whitepaper

Microsoft Teams is de telefooncentrale van de toekomst! Benieuwd waarom? Ontdek de 6 voordelen van bellen via Microsoft Teams.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Overige oplossingen

Microsoft 365 beveiliging

Met Microsoft 365 beveiliging houd je je data veilig met een gelaagde security aanpak! Zowel binnen als buiten je organisatie.

Werkplek van de Toekomst

Met de Werkplek van de Toekomst beschikt jouw organisatie over een breed scala aan zakelijke functionaliteiten vanuit de Cloud. Dit zorgt voor betere prestaties op het gebied van...

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

In deze webinar leer je hoe je digitaal weer- en wendbaar blijft met een continue digitale roadmap waarin strategie, techniek en adoptie samenkomen.