Deel deze pagina:
Persbericht: UNO versterkt positie met overname LAN Services

UNO Automatiseringdiensten neemt de activiteiten van IT-bedrijf LAN Services over. Met deze overname versterkt UNO haar positie en expertise in de ICT-dienstverlening: het verzorgen van digitale werkplekken nu en in de toekomst. Met de overname groeit UNO naar ruim 50 medewerkers.

Het Rijswijkse (ZH) UNO zorgt met een jong, ambitieus team met ruim 20 jaar ervaring dat organisaties steeds slimmer en efficiënter samenwerken en veilig informatie met elkaar kunnen delen. Met uiteenlopende diensten, van datacenterdiensten, hybride- en cloudoplossingen tot het ondersteunen van digitale transformatie, richt UNO zich vooral op ngo’s, goede doelen en mkb-ondernemingen in de Randstad. Zoals de Hartstichting, Oranje Fonds en Avalex.

“De overname van LAN Services past volledig bij onze groeiambities,” zegt Noor Ferket, directeur UNO. “Door het bundelen van onze krachten verstevigen wij onze positie in de Randstad en vergroten wij onze kennis van Microsoft Azure. Dat is een online platform dat slimmer en efficiënter werken mogelijk maakt en een belangrijke groeipijler voor UNO vormt. Bovendien helpt het onze klanten bij hun eigen digitale transformatie.”

“Voor veel organisaties is de ICT steeds meer de doorslaggevende factor om succesvol te zijn en te blijven,“ zeggen Gert Veen en Egwin Dutour, eigenaren van LAN Services. “ Onder UNO kunnen klanten van LAN Services verder groeien en worden zij maximaal ontzorgd. Zo werkt UNO samen met haar klanten op basis van managed services, zijn zij ISO 27001 gecertificeerd en ondersteunen zij de digitale transformatie van klanten door o.a. het Explore & Innovate programma. Met de collega’s van LAN Services staan wij met het nieuwe UNO team klaar om onze klanten nog beter bij van dienst te zijn in de toekomst,” zeggen de eigenaren van LAN Services.

Naast deze inhoudelijke versterking passen de cultuur van UNO en LAN Services opvallend goed bij elkaar. De medewerkers uit beide organisaties zijn zeer betrokken, service- en klantgericht. Zij kunnen goed luisteren en weten het sociale belang te erkennen en op waarde te schatten. Dit zie je ook terug in de aangeboden ICT-oplossingen, waarin altijd de medewerker/mens centraal staat.

Overig Nieuws

Belangrijke informatie omtrent Beveiligingslek Windows 10, Windows server 2016 en 2019 ...

Zoals u waarschijnlijk al in de media heeft vernomen, is er een beveiligingslek geconstateerd in Windows 10, server 2012, 2016 en 2019.

Dit lek kan ervoor zorgen dat derden zich toegang kunnen verschaffen tot machines die gebruik maken van 1 van deze besturingssystemen. Na het bekend worden van het nieuws heeft UNO de afgelopen nacht en deze ochtend acties ondernomen om te bekijken hoe dit lek zo snel mogelijk gedicht kan worden.

"De Power-BI Workshop Dashboard in a day" geslaagd! ...

Vorige week woensdag en donderdag hebben we in het prachtige gebouw van Microsoft  al weer de vierde inspiratie-sessie mogen houden binnen het UNO Explore & Innovate programma. Het Explore and Innovate programma is een continu programma is, waarmee UNO haar klanten bij de digitale transformatie wil helpen om zo succesvol te kunnen blijven nu en in de toekomst.

In het prachtige gebouw van Microsoft stond Power BI centraal in de workshop "Dashboard in a day". De sessie werd begeleid door UNO's Power BI Partner Tecknoworks. En als we de reacties mogen geloven was het een zeer geslaagde dag. De ochtend was technisch best uitdagend maar al snel kon iedereeen zelf snel aan de slag om met eigen data een eigen dashboard te bouwen. Aan het einde van de dag was iedereen hierin geslaagd. De inspirerende presentatie van Catalin Pop van Tecknoworks heeft zeker aan dit succes bijgedragen. Nieuwsgierig? Kijk snel hieronder naar alle foto's!

Wij kijken met veel plezier op deze Power BI workshop terug. Kon je de 11e of 12e niet of ben je gewoon nieuwsgierig, neem dan contact op met UNO. In de volgende sessie zullen we specifiek ingaan op Security. Met de titel "Hoe beveilig je de werkplek van de toekomst? " zal UNO samen met haar Security Partners Veaam en Threadstone een inspirerende Explore & Innovate sessie houden in het wel zeer toepasselijke gebouw: The Hague Delta Security. Interesse? Neem dan snel contact met ons op of houd de nieuwsbrief in de gaten

UNO feliciteert 11Strandenloop met fantastisch event en recordbedrag van €132.000! ...

Zaterdag 5 oktober 2019 vond de 3e editie van de 11Strandentocht plaats. Tijdens dit jaarlijkse wandel en hardloopevenement van de Hartstichting liepen meer dan 3.000 deelnemers over maximaal 11 stranden langs de Nederlandse kustlijn. De afstanden variëren van 11, 20, 40 tot 60 km tussen Bloemendaal en Hoek van Holland. In totaal is het recordbedrag van maar liefst €132.000,- voor onderzoek naar hart- en vaatziekten opgehaald. UNO feliciteert de 11Strandentocht met dit mooie bedrag en bedankt voor dit fantastische evenement!

UNO, als vaste ICT partner van de Hartstichting, is sponsor van de 11Strandentocht. UNO sponsorde dit jaar de businessloop, die bij de stempelpost Kijkduin van start ging. Om alle deelnemers een hart onder de riem te steken, moedigde UNO iedereen aan en deelde meer dan 3.000 druivensuikers uit. Het was een bijzondere dag waar een fantastische vibe aanwezig was! Met name de positieve interactie tussen de aanmoedigende vrijwilligers van de Hartstiching en de enthousiaste deelnemers met hun enorme inzet was bijzonder. Allemaal strijden voor één doel! Meer geld voor hart en vaatziekten ophalen. Hoe goed is dat gelukt! Gefeliciteerd!

Hoe ontwikkelt FUNO zich?

Hoe ontwikkelt FUNO zich? ...

De geadopteerde pup via KNGF van UNO oftewel Funo is inmiddels 20 maanden en we willen jullie graag laten weten hoe het met hem gaat en wat voor een hond het is

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact