Deel deze pagina:
UNO 20-jaar Viering geslaagd!

UNO 20-jaar Viering geslaagd!

Vorige week donderdag was 't dan eindelijk zover! UNO vierde haar 20-jarig bestaan, samen met al haar klanten in het futuristische Drijvend Paviljoen in Rotterdam. Een mooi moment om niet alleen stil te staan bij het verleden maar vooral ook bij de toekomst. Het thema was dan ook Welcome to the Future en als we de reacties van onze klanten mogen geloven hebben we bij de meesten wat te weeg gebracht en was het geslaagd zowel qua inhoud als gezelligheid! 

Ondanks het verkeerinfarct trotseerden heel veel klanten alle files en konden we einde van de middag bijna iedereen verwelkomen in de futuristisch bollen op de Maas. Mark-Peter trapte af in het auditorium en stond met de grappige anekdotes even stil, bij hoe het allemaal 20 jaar geleden begon en hoe UNO zo mooi heeft kunnen groeien naar meer dan 40 medewerkers. Onze nieuwe directeur, Noor Ferket, keek vooral naar de toekomst, waarin verandering de enige constante is. Zij introduceerde UNO's  Explore & Innovate Programma. Een continue programma, waarmee UNO haar klanten bij de digitale transformatie wil helpen om zo succesvol te kunnen blijven nu en in de toekomst. Over de inhoud van dit programma volgt snel meer!!! Maar we kunnen al wel verklappen dat we in Q1 met trendpresentaties van start zullen gaan. Houd de site en de nieuwsbrieven in de gaten!

Het was nog ff spannend, maar gelukkig kon futurist en topspreker Richard van Hooijdonk, iets verlaat, de avond bewogen afsluiten met een inspirerende sessie. Met pakkende voorbeelden "schudde hij ons wakker" en nam ons mee naar de toekomst. Hierbij benadrukte hij nog eens hoe belangrijk continue innovatie voor bedrijven is om succesvol te blijven. Zeker in deze exponentieel groeiende digitaliserende markt, is continue digitale transformatie een must!

Na een gezamenlijke toost, kon 't feestje beginnen. Onder genot van een drankje konden we tijdens het heerlijke walking dinner van gedachten met elkaar wisselen. Wij willen alle klanten bedanken voor de warme reacties en de mooie cadeaus en natuurlijk ook het Drijvend Paviljoen en Richard van Hooijdonk. Samen hebben we er een pracht 20- jaar viering van gemaakt, waar we met een warm hart op terug kijken. 

Bijgaand een indruk van de viering

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Overig Nieuws

UNO sponsort 11Strandentocht van de Hartstichting

UNO sponsort 11Strandentocht van de Hartstichting ...

De Elfstedentocht heeft sind één jaar een zusje, de 11Strandentocht. Vorig jaar hebben 1.111 helden deze uitdaging aangegaan en op 6 oktober is het jouw kans om 11, 20 , 40 of maar liefst 60 km over het strand te klunen. De Hartstichting organiseert de 11strandentocht in 2018 om onderzoek naar signaalstofjes in bloed te financieren en zo hartinfarcten te voorkomen. Als vaste ICT partner van de strandentocht sponsort UNO de stempelpost bij KijkDuin. 

Wat is een datalek

Wat is een datalek? ...

We spreken van een datalek als persoonsgegevens in handen vallen van derden die geen toegang tot die gegevens zouden mogen hebben. Een datalek is het gevolg van een beveiligingsprobleem. In de meeste gevallen gaat het om uitgelekte computerbestanden, al kan een gestolen geprinte klantenlijst evengoed een datalek vormen. Andere voorbeelden: cyberaanvallen (incl. DDos), e-mail verzonden naar verkeerde adressen, gestolen laptops, afgedankte niet-schoongemaakte computers en verloren usb-sticks.
Illegaal verkregen bedrijfsgegevens over een productieproces of marktstrategie betreffen kostbare informatie, maar vallen niet onder de gangbare definitie van datalek.
 
Als een bedrijfstelefoon verloren of gestolen wordt, dan is dat mogelijk een datalek. Als een privé-telefoon kwijtraakt is er geen datalek (de Wbp is niet van toepassing op de verwerking van persoonsgegevens voor uitsluitend persoonlijke of huishoudelijke doeleinden).
Meer doen in minder tijd! UNO nodigt je uit voor een CIE sessie bij Microsoft.

Meer doen in minder tijd! UNO nodigt je uit voor een CIE sessie bij Microsoft. ...

Slimmer vergaderen, handiger communiceren en effectief (samen)werken in documenten! De huidige technologie levert steeds meer oplossingen die leiden tot beter samenwerken en meer doen in minder tijd!
Het klinkt prachtig, maar alle technieken zelf invoeren is best lastig. Onze dynamische wereld digitaliseert zo snel dat we ’t nauwelijks kunnen bijbenen. Laat staan zelf goed inzicht krijgen welke tools nu echt zinvol zijn voor jouw specifieke bedrijfsvoering en welke niet. Het belangrijkste daarbij is zelf ervaren!
Om je daarbij te helpen, nodigt UNO je uit voor een Microsoft Customer Immersion Experience. In deze kosteloze, geheel vrijblijvende sessie ga je onder leiding van een professional bij Microsoft zelf alle tools uitproberen. Je gaat in een kleine groep van 9 personen, uit verschillende organisaties, zelf aan de slag met producten als Office365, Teams, Skype for business en  Sharepoint. Natuurlijk is er ook tijd en aandacht voor eventuele specifieke vragen. Deze workshop is dus geen passieve uitgebreide demonstratie, maar je zit juist ZELF aan de knoppen van de nieuwste devices.  Ervaar zo wat het nieuwe werken voor jou in praktijk kan betekenen! Iedere CIE biedt ruimte aan 2 personen per organisatie en is bedoeld voor organisaties in het MKB met minimaal 25 werkplekken. Op 7 juni zijn er nog een paar plaatsen vrij. Interesse? Neem dan contact op met Sales bij UNO via 070 330 00 10 of mail via  sales@uno.nl. 
 
Wat kan je zelf doen om datalekken te voorkomen?

Wat kan je zelf doen om datalekken te voorkomen? ...

Met ingang van 1 januari 2016 is de wet Meldplichtdatalekken van kracht. De wet is een aanscherping van de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) die alle Nederlandse bedrijven verplicht persoonsgegevens te beschermen. Met deze tips kun je ervoor zorgen dat je deze wet naleeft en dat je dat ook kunt aantonen.

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact