Deel deze pagina:
Persbericht: Noor Ferket nieuwe directeur UNO

Noor Ferket wordt de nieuwe directeur van UNO. Na tien succesvolle jaren heeft Remco Onderwater zijn functie per 11 april aan haar overgedragen. Met haar ruime ervaring in leidinggevende functies is Noor Ferket de aangewezen persoon om een verdere groei en uitbouw van UNO te realiseren.

Remco Onderwater stond in 1998 aan de wieg als één van de oprichters van UNO. Vanaf 2008 is hij directeur en heeft in deze periode de omzet vervijfvoudigd en groeide de organisatie van 10 naar ruim 40 medewerkers. UNO, gevestigd in Rijswijk (ZH), zorgt er met slimme ICT-oplossingen en Topsupport voor dat je altijd en overal kunt werken. Met zogeheten virtuele public- en private cloudomgevingen ontzorgt UNO organisaties vanaf tien medewerkers. Dat doen we voor vele klanten en zo hebben we een klantenportfolio opgebouwd met bekende namen, waar we trots op zijn.

Remco Onderwater: “De afgelopen jaren hebben we met UNO een fantastische reis beleefd. De organisatie is van een kleine club jonge enthousiaste mensen uitgegroeid tot een volwassen organisatie, die in alles probeert mee te denken met haar klanten. We zijn ervan overtuigd dat Noor Ferket, met haar 20 jaar ervaring bij Centric in diverse leidinggevende en directiefuncties, de juiste persoon is om UNO door te laten groeien. Haar oprechte mensgerichte aanpak, haar vaardigheid om mensen in hun kracht te zetten en haar uitgebreide netwerk helpen daarbij. Ze past goed bij de no-nonsense familiecultuur van UNO.”

Noor Ferket: “Vanaf de eerste kennismaking was er een klik tussen UNO en mij.  De klant is geen nummer, maar staat centraal en wordt echt ontzorgd. Verder spraken mij gelijk de open sfeer, de humor en de actieve can-do-mentaliteit aan. Ik heb er veel zin in om samen met onze enthousiaste en kundige medewerkers verder te bouwen aan dit mooie bedrijf.”

Remco Onderwater blijft betrokken bij UNO. Hij zal samen met Paul Citroen, één van de aandeelhouders, het management de komende jaren begeleiden vanuit de Raad van Advies. Daarnaast blijft hij betrokken bij de expansie van UNO op het gebied van overnames en de integratie van nieuwe acquisities.

Overig Nieuws

Vakdag Fondsenwerving 2018 geslaagd!

Vakdag Fondsenwerving 2018 geslaagd! ...

De Vakdag Fondsenwerving 2018 was voor UNO een groot succes. Tijdens de beurs hebben we UNO op de kaart kunnen zetten bij vele stichtingen en NGO's, waarbij we goede relaties mochten verwelkomen en interessante contacten hebben gelegd.

Dit jaar hebben we voor het eerst het UNO Donatie Rad geïntroduceerd en dat is met veel enthousiasme ontvangen! Op het rad staan twaalf goede doelen, waaronder natuurlijk ook onze vaste klanten. Aan het goede doel, dat het meest gedraaid zou worden, heeft UNO beloofd 1.500 euro te doneren. Veel beursbezoekers hebben meegedaan, waaronder ook Jennifer Wassenaar, Secretaris Toezicht van CBF, toezichthouder goede doelen (2e persoon van links op de foto hierboven). Op dit moment zijn er ruim 520 erkende goede doelen in Nederland. Hierdoor staat 80% van het geefgeld in Nederland onder toezicht. Ook de winnaar van het UNO Donatie Rad is een CBF Erkend goed doel! En de winnaar van het UNO Donatie Rad 2018 is geworden:

KiKa!!!'

Jaarlijks krijgen ruim 550 kinderen in Nederland kanker. Op dit moment geneest 75% van deze kinderen. Dat moet beter vindt KiKa en daarom werven zij fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker met als doel om het genezingspercentage naar 95% te kunnen verhogen. UNO ondersteunt dit natuurlijk graag en zal binnenkort een cheque van 1.500 euro Aan KiKa overhandigen.

Natuurlijk willen we iedereen danken voor de leuke reacties en in het bijzonder de organisatie van de Vakdag Fondsenwerving voor de goede begeleiding van deze dag.

Welkom Leslie Harberts! Onze nieuwe Medior System Engineer.

Welkom Leslie Harberts! Onze nieuwe Medior System Engineer. ...

Leslie Harberts is per 2 oktober jl. onze nieuwe Medior System Engineer. Leslie wordt verantwoordelijk voor het beheer van de IT-infrastructuur van onze klanten en de 2e en 3e lijns support hierop. Naast het actief helpen van klanten bij het oplossen van incidenten en problemen, zal hij zich ook bezig houden met het onderhoud van servers, netwerkcomponenten en werkstations.

Leslie heeft al meer dan tien jaar ervaring binnen de ICT en dan vooral binnen het MKB. Zo weet hij vaak als geen ander waar een klant tegen aanloopt. Hij noemt zichzelf een echte allrounder en van deze ervaring maken wij in het UNO team graag gebruik! Wij wensen Leslie veel plezier en succes!
Welkom Patrick Hazelebach!                                                      Onze nieuwe Manager ICT-servicedesk.

Welkom Patrick Hazelebach! Onze nieuwe Manager ICT-servicedesk. ...

Patrick Hazelebach is per 1 september jl. verantwoordelijk voor alle Junior Engineers en een van de belangrijkste speerpunten binnen UNO, namelijk de Servicedesk. Door de groei van de organisatie is deze functie zeer noodzakelijk zowel voor de borging van een optimale dienstverlening naar klanten als ook voor de verdere professionalisering van de Servicedesk. Patrick zal zich bezig houden met het structureren van processen en de ticketafhandeling die nog beter en efficiënter moet gaan verlopen. Daarnaast vormt hij voor onze klanten ook het eerste aanspreekpunt bij vragen en onduidelijkheden t.a.v. de ticketafhandeling.

Patrick heeft jarenlang leidinggevende ervaring in de ICT o.a. als Manager Support voor +/-20 personen bij de Parnassia Groep. Hij is zelf zijn carrière gestart als "servicedesker" en doorgegroeid naar een leidinggevende functie, hierdoor kan hij zich makkelijk verplaatsen in de manier waarop een servicedeskmedewerker denkt en functioneert. Slim doordachte oplossingen kunnen volgens hem alleen geleverd worden als je ECHT goed luistert naar de klant en de klant dus ECHT begrijpt. Patrick vormt dan ook een welkome aanvulling en match op het UNO team waar niet alleen techniek maar ook de mens centraal staat.

Eerste reactie Patrick na 1 week UNO.….
”Open en anders dan anders. Op de eerste dag gelijk gevraagd worden voor een potje tafelvoetbal (wat ik trouwens totaal niet kan), de lunch met elkaar en het hartelijke welkom zijn een aantal dingen die zijn blijven hangen. UNO is een organisatie waar ik mezelf prettig in voel, veel verschillende type mensen waarmee je over van alles kan kletsen (voetbal, kinderen, hobby’s) alles kan. Ik ben blij dat ik de keus heb gemaakt om voor UNO te gaan werken en heb er nog meer zin in om aan de slag te gaan met de SD en alle Junior Engineers”

UNO feliciteert Threadstone met nominatie voor de Accenture Innovation Awards 2016! ...

UNO feliciteert haar partner Threadstone met de nominatie voor de Accenture Innovation Awards 2016!

Ook dit jaar is ThreadStone - de Cyber Risico indicator voor het MKB - genomineerd voor de Accenture Innovation Awards 2016 in de afdeling Safe and Secure society. Mede door het winnen van de European Crime Prevention Awards eind 2015 hoopt Threadstone dit jaar een kans te maken.

UNO werkt met Threadstone samen voor het product UNO Cyberscan. Dit is een maximale veiligheidscontrole over systemen en appaeraten die gekoppeld zijn aan het internet. Het is een periodieke kwetsbaarheids-scan. Hierbij voert Threadstone als onafhankelijke partij de scan uit. UNO adviseert vervolgens welke acties nodig zijn om veiligheid te blijven garanderen. In geval van urgentie staat er gelijk een team voor je klaar.

Intersse doe de gratis UNO CyberScan www.uno.nl/cyberscan

Klik hier om ook uw stem uit te brengen!!!!

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact