Deel deze pagina:
Persbericht: UNO staat garant voor geslaagde ICT-projecten, ook bij de overheid

“Geen Uurtje factuurtje”

ICT moet gewoon werken, toch? Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar we zien ook bij de overheid dat de werkelijkheid vaak anders is. De sleutel tot succes is een partner die de techniek goed kent en interesse heeft in de organisatie. Zo kunnen ICT-projecten wel degelijk succesvol verlopen, ook bij overheidsinstanties! Een mooi voorbeeld daarvan is de samenwerking tussen Avalex en UNO.

Avalex is gevestigd in Rijswijk en verzorgt de inzameling en de verwerking van afval & grondstoffen van huishoudens en bedrijven in zes gemeenten, waaronder Delft en Wassenaar. Deze zes gemeenten zijn eigenaar van Avalex. Het bedrijf zorgt ervoor dat afval meer waarde krijgt en wordt gerecycled. In totaal werken er 200 medewerkers. Om de doelstellingen te realiseren die Avalex zichzelf heeft gesteld, heeft zij vorig jaar gekozen voor ICT-partner UNO.

“Doorslaggevend om voor UNO te kiezen was de kennis en kunde van hun mensen, de kwaliteit van hun service en de integriteit van hun directeur, Remco Onderwater,” zegt Johnny Gowrising ICT-coördinator bij Avalex. “Het is ook fijn om te werken op basis van een vaste prijs. Bij Remco staat “afspraak is afspraak” hoog in het vaandel en dit maken hij en zijn medewerkers helemaal waar.” Eind 2014 zou het volledige Office 365 platform geïntegreerd moeten zijn binnen de ICT-infrastructuur van Avalex, in combinatie met een vernieuwd CRM-systeem en ERP-applicatie AFAS. Gowrising: “Het resultaat? Eind 2014 waren alle ICT-doelstellingen ruimschoots behaald. Zowel qua planning als kwaliteit van de oplevering was het zelfs beter dan we aanvankelijk hadden gevraagd”. Een mooi voorbeeld van een succesvol ICT-project bij overheid.

UNO, gevestigd in Rijswijk, zorgt ervoor dat de medewerkers van haar klanten altijd en overal kunnen werken met betrouwbare en betaalbare technologie. UNO werkt op basis van Managed Services. Dit is een vorm van ICT-beheer waarbij een vooraf afgesproken ICT-totaaloplossing tegen een vaste prijs per jaar wordt geleverd. Geen verborgen kosten achteraf dus. “Bij Managed Services is het onze taak om proactief problemen te voorkomen. Dus geen ‘uurtje factuurtje’ waarbij langdurige problemen veel uren opleveren. UNO investeert in kennis en tools om IT beheersbaar te maken en tijd te besparen”, zegt Remco Onderwater. Naast een professionele servicedesk en standaard onderhoud (patches, updates etc.) houdt dit ook preventief beheer in. Door professionele monitoring 24x7 worden problemen snel geïdentificeerd en opgelost. Zo garandeert UNO de continuïteit van de ICT-omgeving van haar klanten en hebben die er geen omkijken meer naar.

Reeds geplaatst:

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie en een interview kunt u bellen met Remco Onderwater, directeur UNO, 070 – 33 00 502, Park Hoornwijck 6B, 2289 CZ, Rijswijk ZH. www.uno.nl

Overig Nieuws

Schrijf je nu in voor de Power BI workshop Dashboard in a Day

Schrijf je nu in voor de Power BI workshop Dashboard in a Day ...

Binnen één dag inzicht in al je data!

We weten allemaal hoe cruciaal data is bij het maken van slimme en belangrijke zakelijke beslissingen. Maar hoe zorgen we ervoor dat we continue de juiste data betrekken en overzichtelijk presenteren? Power BI kan je daarbij helpen en daarom nodigt UNO je van harte uit voor de “Dashboard in a Day” workshop. Deze inspiratiesessie vult UNO samen in met haar Power BI partner Tecknoworks en technologiepartner Microsoft. Deze  workshop vindt plaats 11 en 12 december bij Microsoft in Amsterdam. Meer weten?

Wat kan Power BI voor jou betekenen?

Power BI kan je helpen om je werk gemakkelijker en efficiënter te maken door alle gegevens te converteren naar diagrammen en grafieken. Zo worden al jouw gegevens en kpi’s op zinvolle wijze gevisualiseerd in stuurinformatie en rapportages. Je creëert als het ware een “helikopter-view” op je organisatie. Dit geeft niet alleen inzicht in waar je als organisatie nu staat, maar vooral ook waar je naar toe wilt gaan.

De workshop is Engelstalig en het is handig als je je laptop meeneemt. De plekken voor de workshop zijn beperkt dus schrijf je snel in op één van de dagen.

Persbericht: UNO versterkt positie met overname LAN Services

Persbericht: UNO versterkt positie met overname LAN Services ...

UNO Automatiseringdiensten neemt de activiteiten van IT-bedrijf LAN Services over. Met deze overname versterkt UNO haar positie en expertise in de ICT-dienstverlening: het verzorgen van digitale werkplekken nu en in de toekomst. Met de overname groeit UNO naar ruim 50 medewerkers.

UNO feliciteert 11Strandenloop met fantastisch event en recordbedrag van €132.000! ...

Zaterdag 5 oktober 2019 vond de 3e editie van de 11Strandentocht plaats. Tijdens dit jaarlijkse wandel en hardloopevenement van de Hartstichting liepen meer dan 3.000 deelnemers over maximaal 11 stranden langs de Nederlandse kustlijn. De afstanden variëren van 11, 20, 40 tot 60 km tussen Bloemendaal en Hoek van Holland. In totaal is het recordbedrag van maar liefst €132.000,- voor onderzoek naar hart- en vaatziekten opgehaald. UNO feliciteert de 11Strandentocht met dit mooie bedrag en bedankt voor dit fantastische evenement!

UNO, als vaste ICT partner van de Hartstichting, is sponsor van de 11Strandentocht. UNO sponsorde dit jaar de businessloop, die bij de stempelpost Kijkduin van start ging. Om alle deelnemers een hart onder de riem te steken, moedigde UNO iedereen aan en deelde meer dan 3.000 druivensuikers uit. Het was een bijzondere dag waar een fantastische vibe aanwezig was! Met name de positieve interactie tussen de aanmoedigende vrijwilligers van de Hartstiching en de enthousiaste deelnemers met hun enorme inzet was bijzonder. Allemaal strijden voor één doel! Meer geld voor hart en vaatziekten ophalen. Hoe goed is dat gelukt! Gefeliciteerd!

Inspiratiesessie

Inspiratiesessie "Ervaar de werkplek van de toekomst" geslaagd! ...

Afgelopen vrijdag was 't dan zo ver! Al weer onze derde sessie binnen het Explore&Innovate programma met als thema "Ervaar de werkplek van de toekomst". Tijdens deze interactieve sessie kon je leren meer dingen gedaan te krijgen door slimmer te vergaderen, handiger te communiceren en effectiever samen te werken. Deze nieuwe manier van digitaal samenwerken kon je persoonlijk ervaren, door zelf met de allerlaatste Microsoft Tooling aan de gang te gaan. De workshop was in no time volgeboekt en als we de eerste reacties mogen geloven was het een geslaagde ochtend zowel qua inhoud als gezelligheid. Extra trots zijn we natuurlijk op de gemiddelde "overal-beoordeling" van 4,2 op een schaal van 5 !

Onze directeur Noor Ferket trapte de sessie af en lichtte nog even toe dat het Explore and Innovate programma een continue programma is, waarmee UNO haar klanten bij de digitale transformatie wil helpen om zo succesvol te kunnen blijven nu en in de toekomst. Onze enige echte Freek Groenveld kon de Microsoft Strategie niet alleen toelichten maar maakte ook een duidelijke en heldere vertaling hiervan naar de praktijk. Op inspirerende wijze begeleidden onze pre-sales consultant Elwin Vreugdenhil en onze senior-engineer Angelo Lelieveld vervolgens het interactieve workshop gedeelte, waarbij iedereen op zijn eigen laptop kon meeklikken. Onder genot van een lekkere lunch konden we met elkaar van gedachten wisselen!

Wij kijken met veel plezier op deze interactieve sessie terug en kijken al weer uit naar de volgende inspirerende Explore and Innovate sessies. De volgende sessie zal 15 november plaatsvinden met het thema "A safe and secure workplace "en de sessie rondom Power BI "Dashboard in a day". Heb je al interesse in een van deze sessies geef het dan aan en anders houd de site en de nieuwsbrieven in de gaten!

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact