Deel deze pagina:
Persbericht: UNO staat garant voor geslaagde ICT-projecten, ook bij de overheid

“Geen Uurtje factuurtje”

ICT moet gewoon werken, toch? Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar we zien ook bij de overheid dat de werkelijkheid vaak anders is. De sleutel tot succes is een partner die de techniek goed kent en interesse heeft in de organisatie. Zo kunnen ICT-projecten wel degelijk succesvol verlopen, ook bij overheidsinstanties! Een mooi voorbeeld daarvan is de samenwerking tussen Avalex en UNO.

Avalex is gevestigd in Rijswijk en verzorgt de inzameling en de verwerking van afval & grondstoffen van huishoudens en bedrijven in zes gemeenten, waaronder Delft en Wassenaar. Deze zes gemeenten zijn eigenaar van Avalex. Het bedrijf zorgt ervoor dat afval meer waarde krijgt en wordt gerecycled. In totaal werken er 200 medewerkers. Om de doelstellingen te realiseren die Avalex zichzelf heeft gesteld, heeft zij vorig jaar gekozen voor ICT-partner UNO.

“Doorslaggevend om voor UNO te kiezen was de kennis en kunde van hun mensen, de kwaliteit van hun service en de integriteit van hun directeur, Remco Onderwater,” zegt Johnny Gowrising ICT-coördinator bij Avalex. “Het is ook fijn om te werken op basis van een vaste prijs. Bij Remco staat “afspraak is afspraak” hoog in het vaandel en dit maken hij en zijn medewerkers helemaal waar.” Eind 2014 zou het volledige Office 365 platform geïntegreerd moeten zijn binnen de ICT-infrastructuur van Avalex, in combinatie met een vernieuwd CRM-systeem en ERP-applicatie AFAS. Gowrising: “Het resultaat? Eind 2014 waren alle ICT-doelstellingen ruimschoots behaald. Zowel qua planning als kwaliteit van de oplevering was het zelfs beter dan we aanvankelijk hadden gevraagd”. Een mooi voorbeeld van een succesvol ICT-project bij overheid.

UNO, gevestigd in Rijswijk, zorgt ervoor dat de medewerkers van haar klanten altijd en overal kunnen werken met betrouwbare en betaalbare technologie. UNO werkt op basis van Managed Services. Dit is een vorm van ICT-beheer waarbij een vooraf afgesproken ICT-totaaloplossing tegen een vaste prijs per jaar wordt geleverd. Geen verborgen kosten achteraf dus. “Bij Managed Services is het onze taak om proactief problemen te voorkomen. Dus geen ‘uurtje factuurtje’ waarbij langdurige problemen veel uren opleveren. UNO investeert in kennis en tools om IT beheersbaar te maken en tijd te besparen”, zegt Remco Onderwater. Naast een professionele servicedesk en standaard onderhoud (patches, updates etc.) houdt dit ook preventief beheer in. Door professionele monitoring 24x7 worden problemen snel geïdentificeerd en opgelost. Zo garandeert UNO de continuïteit van de ICT-omgeving van haar klanten en hebben die er geen omkijken meer naar.

Reeds geplaatst:

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie en een interview kunt u bellen met Remco Onderwater, directeur UNO, 070 – 33 00 502, Park Hoornwijck 6B, 2289 CZ, Rijswijk ZH. www.uno.nl

Overig Nieuws

Belangrijke informatie omtrent Beveiligingslek Windows 10, Windows server 2016 en 2019 ...

Zoals u waarschijnlijk al in de media heeft vernomen, is er een beveiligingslek geconstateerd in Windows 10, server 2012, 2016 en 2019.

Dit lek kan ervoor zorgen dat derden zich toegang kunnen verschaffen tot machines die gebruik maken van 1 van deze besturingssystemen. Na het bekend worden van het nieuws heeft UNO de afgelopen nacht en deze ochtend acties ondernomen om te bekijken hoe dit lek zo snel mogelijk gedicht kan worden.

"De Power-BI Workshop Dashboard in a day" geslaagd! ...

Vorige week woensdag en donderdag hebben we in het prachtige gebouw van Microsoft  al weer de vierde inspiratie-sessie mogen houden binnen het UNO Explore & Innovate programma. Het Explore and Innovate programma is een continu programma is, waarmee UNO haar klanten bij de digitale transformatie wil helpen om zo succesvol te kunnen blijven nu en in de toekomst.

In het prachtige gebouw van Microsoft stond Power BI centraal in de workshop "Dashboard in a day". De sessie werd begeleid door UNO's Power BI Partner Tecknoworks. En als we de reacties mogen geloven was het een zeer geslaagde dag. De ochtend was technisch best uitdagend maar al snel kon iedereeen zelf snel aan de slag om met eigen data een eigen dashboard te bouwen. Aan het einde van de dag was iedereen hierin geslaagd. De inspirerende presentatie van Catalin Pop van Tecknoworks heeft zeker aan dit succes bijgedragen. Nieuwsgierig? Kijk snel hieronder naar alle foto's!

Wij kijken met veel plezier op deze Power BI workshop terug. Kon je de 11e of 12e niet of ben je gewoon nieuwsgierig, neem dan contact op met UNO. In de volgende sessie zullen we specifiek ingaan op Security. Met de titel "Hoe beveilig je de werkplek van de toekomst? " zal UNO samen met haar Security Partners Veaam en Threadstone een inspirerende Explore & Innovate sessie houden in het wel zeer toepasselijke gebouw: The Hague Delta Security. Interesse? Neem dan snel contact met ons op of houd de nieuwsbrief in de gaten

Persbericht: UNO versterkt positie met overname LAN Services

Persbericht: UNO versterkt positie met overname LAN Services ...

UNO Automatiseringdiensten neemt de activiteiten van IT-bedrijf LAN Services over. Met deze overname versterkt UNO haar positie en expertise in de ICT-dienstverlening: het verzorgen van digitale werkplekken nu en in de toekomst. Met de overname groeit UNO naar ruim 50 medewerkers.

UNO feliciteert 11Strandenloop met fantastisch event en recordbedrag van €132.000! ...

Zaterdag 5 oktober 2019 vond de 3e editie van de 11Strandentocht plaats. Tijdens dit jaarlijkse wandel en hardloopevenement van de Hartstichting liepen meer dan 3.000 deelnemers over maximaal 11 stranden langs de Nederlandse kustlijn. De afstanden variëren van 11, 20, 40 tot 60 km tussen Bloemendaal en Hoek van Holland. In totaal is het recordbedrag van maar liefst €132.000,- voor onderzoek naar hart- en vaatziekten opgehaald. UNO feliciteert de 11Strandentocht met dit mooie bedrag en bedankt voor dit fantastische evenement!

UNO, als vaste ICT partner van de Hartstichting, is sponsor van de 11Strandentocht. UNO sponsorde dit jaar de businessloop, die bij de stempelpost Kijkduin van start ging. Om alle deelnemers een hart onder de riem te steken, moedigde UNO iedereen aan en deelde meer dan 3.000 druivensuikers uit. Het was een bijzondere dag waar een fantastische vibe aanwezig was! Met name de positieve interactie tussen de aanmoedigende vrijwilligers van de Hartstiching en de enthousiaste deelnemers met hun enorme inzet was bijzonder. Allemaal strijden voor één doel! Meer geld voor hart en vaatziekten ophalen. Hoe goed is dat gelukt! Gefeliciteerd!

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact