Deel deze pagina:
Persbericht: UNO staat garant voor geslaagde ICT-projecten, ook bij de overheid

“Geen Uurtje factuurtje”

ICT moet gewoon werken, toch? Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar we zien ook bij de overheid dat de werkelijkheid vaak anders is. De sleutel tot succes is een partner die de techniek goed kent en interesse heeft in de organisatie. Zo kunnen ICT-projecten wel degelijk succesvol verlopen, ook bij overheidsinstanties! Een mooi voorbeeld daarvan is de samenwerking tussen Avalex en UNO.

Avalex is gevestigd in Rijswijk en verzorgt de inzameling en de verwerking van afval & grondstoffen van huishoudens en bedrijven in zes gemeenten, waaronder Delft en Wassenaar. Deze zes gemeenten zijn eigenaar van Avalex. Het bedrijf zorgt ervoor dat afval meer waarde krijgt en wordt gerecycled. In totaal werken er 200 medewerkers. Om de doelstellingen te realiseren die Avalex zichzelf heeft gesteld, heeft zij vorig jaar gekozen voor ICT-partner UNO.

“Doorslaggevend om voor UNO te kiezen was de kennis en kunde van hun mensen, de kwaliteit van hun service en de integriteit van hun directeur, Remco Onderwater,” zegt Johnny Gowrising ICT-coördinator bij Avalex. “Het is ook fijn om te werken op basis van een vaste prijs. Bij Remco staat “afspraak is afspraak” hoog in het vaandel en dit maken hij en zijn medewerkers helemaal waar.” Eind 2014 zou het volledige Office 365 platform geïntegreerd moeten zijn binnen de ICT-infrastructuur van Avalex, in combinatie met een vernieuwd CRM-systeem en ERP-applicatie AFAS. Gowrising: “Het resultaat? Eind 2014 waren alle ICT-doelstellingen ruimschoots behaald. Zowel qua planning als kwaliteit van de oplevering was het zelfs beter dan we aanvankelijk hadden gevraagd”. Een mooi voorbeeld van een succesvol ICT-project bij overheid.

UNO, gevestigd in Rijswijk, zorgt ervoor dat de medewerkers van haar klanten altijd en overal kunnen werken met betrouwbare en betaalbare technologie. UNO werkt op basis van Managed Services. Dit is een vorm van ICT-beheer waarbij een vooraf afgesproken ICT-totaaloplossing tegen een vaste prijs per jaar wordt geleverd. Geen verborgen kosten achteraf dus. “Bij Managed Services is het onze taak om proactief problemen te voorkomen. Dus geen ‘uurtje factuurtje’ waarbij langdurige problemen veel uren opleveren. UNO investeert in kennis en tools om IT beheersbaar te maken en tijd te besparen”, zegt Remco Onderwater. Naast een professionele servicedesk en standaard onderhoud (patches, updates etc.) houdt dit ook preventief beheer in. Door professionele monitoring 24x7 worden problemen snel geïdentificeerd en opgelost. Zo garandeert UNO de continuïteit van de ICT-omgeving van haar klanten en hebben die er geen omkijken meer naar.

Reeds geplaatst:

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie en een interview kunt u bellen met Remco Onderwater, directeur UNO, 070 – 33 00 502, Park Hoornwijck 6B, 2289 CZ, Rijswijk ZH. www.uno.nl

Overig Nieuws

FUNO is geslaagd!

FUNO is geslaagd! ...

De geadopteerde pup van UNO oftewel ónze FUNO, is geslaagd voor zijn eindexamen van het puppyexamen. Inmiddels bijna geen pup meer, want bij grotere rassen zijn ze dat niet meer tussen de 12-18 maanden en FUNO is al bijna 1.5 jaar oud.

IoT inspiratiesessie geslaagd!

IoT inspiratiesessie geslaagd! ...

Afgelopen vrijdag hebben we al weer de tweede inspiratie sessie mogen houden binnen het UNO Explore & Innovate programma. In het prachtige gebouw van onze klant de Hartstichting, was het thema deze keer Internet of Things en hoe dit je werkplek gaat veranderen. De sessie werd begeleid door UNO's IoT partner SWYCS. En als we de reacties mogen geloven een geslaagde ochtend zowel qua inhoud als dynamiek tijdens de discussies rond de kleinere tafelsessies. De inspirerende presentatie van SWYCS met praktische voorbeelden hebben daar zeker toe bijgedragen. Nieuwsgierig? Kijk snel hieronder naar alle foto's!

End of Support Microsoft Windows 7

End of Support Microsoft Windows 7 ...

Microsoft heeft verklaard 10 jaar productondersteuning voor Windows 7 te leveren toen het werd uitgebracht op 22 oktober 2009. Op het moment dat deze periode van 10 jaar afloopt, beëindigt Microsoft de ondersteuning voor Windows 7, zodat zij onze investeringen kunnen richten op de ondersteuning van nieuwere technologieën en fantastische nieuwe ervaringen. De exacte datum voor het einde van de ondersteuning voor Windows 7 is 14 januari 2020. Hierna worden geen technische ondersteuning en software-updates ter bescherming van uw pc meer geleverd voor het product vanuit Windows Update. Microsoft raadt u ten zeerste aan om vóór januari 2020 over te stappen naar Windows 10, om te voorkomen dat u in een situatie komt waarin u service of ondersteuning nodig hebt die niet langer beschikbaar is.

Wat betekent het einde van de ondersteuning voor u?

Als u een pc hebt met Windows 7, ontvangt deze na 14 januari 2020 geen beveiligingsupdates meer. Het is daarom belangrijk om naar een modern besturingssysteem te upgraden, zoals Windows 10. Dit ontvangt de laatste beveiligingsupdates die helpen om u en uw gegevens beter te beveiligen. Bovendien is de klantenservice van Microsoft niet meer beschikbaar om technische ondersteuning voor Windows 7 te bieden.

Wat adviseren wij en Microsoft?

De meeste gebruikers van Windows 7 wordt geadviseerd om over te stappen naar een nieuw apparaat met Windows 10. De huidige pc's zijn niet alleen sneller en lichter maar ook krachtiger en veiliger, met een gemiddelde prijs die aanzienlijk lager is dan die van de gemiddelde pc acht jaar geleden.

Wat gebeurt er als ik Windows 7 blijf gebruiken?

U kunt Windows 7 blijven gebruiken, maar na beëindiging van de ondersteuning wordt uw pc kwetsbaarder voor virussen en andere beveiligingsrisico's. U kunt Windows gewoon blijven starten en uitvoeren maar u ontvangt geen softwareupdates meer van Microsoft, ook geen beveiligingsupdates.

Bron; microsoft.com

Vakdag Fondsenwerving 2019 voor UNO een succes!

Vakdag Fondsenwerving 2019 een succes! ...

De Vakdag Fondsenwerving 2019 was voor UNO een groot succes. Tijdens de beurs hebben we UNO op de kaart kunnen zetten bij vele stichtingen en NGO's, waarbij we interessante contacten hebben gelegd. Ons nieuwe Explore & Innovate programma, waarmee we bedrijven ondersteunen bij de digitale transformatie werd met veel enthousiasme ontvangen. Ook werd er veel aan het UNo Donatie rad gedraaid! Op het rad staan twaalf goede doelen en aan het goede doel, dat het meest gedraaid werd, geeft UNO een donatie van 500 euro. De winnaar van 2019 is een van onze grote klanten geworden....

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact