Landsgrenzen vervagen, werkgevers en werknemers gaan vaker de grens over waardoor de arbeidsmobiliteit toeneemt. Anderzijds probeert elk land, via nationale wet- en regelgeving, zoveel mogelijk de eigen identiteit te behouden op het gebied van fiscaliteit, (arbeids)recht, sociale zekerheid,  salarisverwerking en niet te vergeten cultuur. Deze aspecten zijn in de praktijk nauw met elkaar verweven. Hierdoor zal er altijd behoefte zijn aan professionele begeleiding door een specialist. Interfisc kan hierbij helpen met een internationale focus op lokale markten, die alles onder één dak aanbieden.

Monitoring: ‘Bij problemen die we zelf niet kunnen oplossen’

Interfisc is de persoonlijke, lokale en meertalige zakenpartner voor bedrijven met grensoverschrijdende ambities. Interfisc biedt de beste oplossingen voor de vaak complexe aangelegenheden omtrent personeel dat internationaal werkzaam is. Maar ook voor niet-praktische personeelszaken, zoals (salaris)administratie, secundaire arbeidsvoorwaarden & fiscaal-juridische aangelegenheden is Interfisc in te zetten.  Het bedrijf biedt een laagdrempelig dienstenaanbod waarmee je succesvol zaken kunt doen in het buitenland en beschikt over ruim 35 jaar internationale ervaring. De Interfisc Groep biedt (letterlijk en figuurlijk) grensoverschrijdende HR- en payrolloplossingen. Een belangrijk deel van het dagelijks beheer van het netwerk van Interfisc ligt in handen van UNO. Daarnaast hebben we een complexe transformatie uitgevoerd van een enkelvoudige Novell 3.12-server met aangesloten pc’s naar een Virtueel Server Netwerk met een Citrix-farm als tussenlaag en Thin Clients op de werkplekken.

‘Monitoring van UNO geeft Interfisc zekerheid’

Daarbij werk(t)en we nauw samen met Jan Bosma, de facilitair verantwoordelijke binnen de Interfisc Groep. Het beheer van het telefonie- en automatiseringsnetwerk vormt de hoofdmoot van zijn dagelijkse werk.

‘Interfisc levert meerdere producten voor een uiteenlopende klantenkring’, vertelt hij ‘Daardoor zijn we afhankelijk van een complex automatiseringssysteem, dat uiteraard zeer stabiel moet zijn. UNO heeft Interfisc de afgelopen jaren geholpen om op een efficiënte manier oplossingen te vinden die aansluiten op onze IT-wensen en -ideeën. Wij hebben UNO daarnaast ingezet om onze systemen te monitoren, te controleren en samen met onze eigen automatiseringsafdeling te beheren. Dat geeft ons de zekerheid die een organisatie als Interfisc nodig heeft. UNO is een IT-partner die ons daar waar nodig ook hard- en software levert en ons op de hoogte houdt van nieuwe ontwikkelingen in de markt die voor ons mogelijk interessant zijn. Interfisc is de persoonlijke, lokale en meertalige zakenpartner voor bedrijven met grensoverschrijdende ambities. Interfisc biedt de beste oplossingen voor de vaak complexe aangelegenheden omtrent personeel dat internationaal werkzaam is. Maar ook voor niet-praktische personeelszaken, zoals (salaris)administratie, secundaire arbeidsvoorwaarden & fiscaal-juridische aangelegenheden is Interfisc in te zetten.  Het bedrijf biedt een laagdrempelig dienstenaanbod waarmee je succesvol zaken kunt doen in het buitenland en beschikt over ruim 35 jaar internationale ervaring.

‘UNO biedt de zekerheid die een organisatie als Interfisc nodig heeft’

— Jan Bosma, Interfisc

Whitepaper

Wil jij je organisatie ook efficiënter laten samenwerken vanaf ieder locatie, ieder moment en vanaf elk apparaat? Download nu onze whitepaper over de Werkplek van de Toekomst.

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw privacy en de bescherming van jouw persoonsgegevens. Wil je weten hoe wij hiermee omgaan? Bekijk dan hier ons privacybeleid.

Waarom UNO?

UNO: Bruggenbouwer tussen mens en techniek.

UNO biedt kennis en advies door ruim 20 jaar ervaring

Meer dan 20 jaar ervaring bij veel grote organisaties waar veilige onderlinge verbinding en mensgerichte IT-support van belang is (o.a. Nederlandse Hartstichting, Avalex, het Oranje Fonds, Stichting Rijswijkse kinderopvang en Jantje Beton).

UNO zet de gebruiker centraal

De mens/gebruiker staat centraal in al onze totaaloplossingen, inclusief telefonie en verbindingen.

UNO biedt een moderne en veilige werkplek

Werkplek van de Toekomst met de nieuwste IT-, Cloud-, on premise- en/of hybride-oplossingen.

UNO biedt doorlopende Cloud Adoptie

UNO Cloud Adoptie: eindgebruikers leren de Cloud / de technische oplossing daadwerkelijk omarmen, zodat ze er efficiënt mee kunnen werken.

UNO maakt IT leuk!

We proberen IT voor iedereen zo leuk mogelijk te maken door alles zoveel mogelijk met een knipoog te doen. Samenwerken met UNO voelt alsof we collega’s zijn!

UNO Explore & Innovate houdt je op de hoogte van laatste IT-trends

Altijd op de hoogte van de laatste IT-trends dankzij UNO Explore & Innovate programma.

Klant cases

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Advies

070-3300010

Stel een vraag

E-mail

Donderdag 3 december van 10.00 – 11.00 uur. Veilig thuiswerken met UNO’s gelaagde Security aanpak en Microsoft 365.