Deel deze pagina:
Oranje Fonds

"Volledig ontzorgd voor een vaste prijs"
 

Het Oranje Fonds bevordert betrokkenheid in de samenleving. Door deze steun ontmoeten mensen elkaar of vinden zij een nieuwe plek in de maatschappij. Zo steunt het Oranje Fonds jaarlijks zo'n 7.000 sociale initiatieven in het Koninkrijk der Nederlanden zoals de bouw van een gemeenschapshuis, of het wegwijs maken van allochtone vrouwen in Nederland. In 2002 werd het Oranje Fonds als huwelijkscadeau van alle Nederlanders aangeboden aan Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima.

 

"Een goed onderbouwde ICT oplossing op maat gaf doorslag"

Door de accurate vervangingsvraag van de serveromgeving wilde het Oranje Fonds haar ICT omgeving opnieuw onder de loep nemen. Cloud of geen Cloud en de koppeling van de bedrijfsspecifieke applicaties Salesforce en Accountview speelden daarbij een belangrijke rol. Ook de beveiliging van alle "persoonlijke data" is een belangrijke uitdaging.

"Doorslaggevend om voor UNO te kiezen was de moeite die zij hebben genomen zich volledig in onze organisatie in te leven door in het offerte-traject al iemand te sturen die ons netwerk inventariseerde vertelt Bert Neuman, Facilitair manager. UNO presenteerde zo tijdens de pitch een zeer goed onderbouwde ICT oplossing voor een interessante prijs. Geen standaard oplossing en dat voelt prettig, je wilt als klant geen nummer zijn."


"Voor een vaste prijs volledig ontzorgd op ICT gebied"

De Cloud is niet voor elke organisatie de heilige graal. Zo ook niet voor het Oranje Fonds

"UNO heeft ons het Workspace Relax pakket geadviseerd in combinatie met de vervanging van alle servers. Deze on-premise oplossing werkte in ons geval het beste vanwege de koppelingen tussen onze lokale databases en de op maat gemaakte Accountview applicatie. Dit zou in de Cloud minder goed functioneren. De data worden beveiligd met Safespace een back-up en disaster recovery oplossing in één. Dit verloopt geheel automatisch dus geen gedoe meer met tapes.

Het concept waarbij je een vaste prijs afspreekt werkt in praktijk heel prettig omdat zo vervelende discussies over "meer-uren" voorkomen worden. Het mes snijdt bovendien aan twee kanten omdat zowel UNO als de klant erbij gebaat zijn alles zo efficiënt mogelijk te laten verlopen."

 

Hoog Service niveau; Pro-actief, snel en adequaat

"De overgang is geheel geruisloos verlopen, gedeeltelijk in de avonduren zodat iedereen gewoon kon blijven werken. Het monitoring systeem verzamelt veel gegevens waardoor problemen vaak pro-actief voorkomen kunnen worden voordat ze zich daadwerkelijk voordoen. En als er een incident is wordt dit gelijk door de servicedesk snel en kundig opgepakt. De service- en mensgerichtheid binnen UNO is dan ook heel hoog en dat is bijzonder voor een ICT bedrijf."

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag! Contact