Deel deze pagina:


Helpdesk

Support lever je met een Team! 

 

Het belangrijkste contactpunt van onze organisatie is de Helpdesk. De gebruikers van ICT systemen hebben vragen of storingsmeldingen. Die willen ze meteen kwijt kunnen bij iemand die ze ook echt kan helpen. Wij geloven daarom in een echte skilled Servicedesk. Op onze Helpdesk zitten zowel junior als medior en senior engineers die als een hecht team opereren.

 

Hoe werkt onze Helpdesk

Wij nemen klantcontact zeer serieus. De Helpdesk is immers het visitekaartje van onze onderneming. Daarom zijn we ook trots op de klantbeoordeling met een gemiddelde van 9,5! 

Die beoordeling krijgen we niet alleen door helder met onze klanten te communiceren. Het gaat uiteindelijk vooral om de inhoud; de oplossing van een probleem of het antwoord op een vraag. Om deze kwaliteit te borgen hanteren we binnen UNO drie belangrijke kernwaarden:

 

  • Beter 1x goed dan 2x half
  • Afspraak = afspraak
  • Persoonlijke verantwoordelijkheid voor het eindproduct

   

Hoe veilig is jouw netwerk? Wij komen graag bij je langs voor advies op maat. 
Bel +31 (0)70 330 0010

Niet gevonden wat je zocht of toch nog een vraag? Wij helpen je graag!CONTACT