“Iedereen gaat gebruik maken van de Werkplek van de Toekomst”

– Linette Klap

In september 2020 startte Linette als Project Engineer bij UNO. Toen haar gevraagd werd welke kant ze  op wilde doorgroeien, koos Linette bewust voor klantcontact en dus voor consultancy. In onze nieuwe dienstverlening op het gebied van Adoptie vond Linette de perfecte uitdaging. “Het is erg leuk om kennis te kunnen delen over Microsoft 365 en op die manier ook klanten helpen in te laten zien hoe ze hun tools, die ze toch al hebben, in kunnen zetten.” Ze spreekt dan ook veel lagen binnen de organisatie. “Iedereen gaat uiteindelijk gebruik maken van de Werkplek van de Toekomst, dus ik spreek echt met iedereen.”

Linette heeft haar draai inmiddels goed gevonden bij UNO. “Het werk is erg gevarieerd, je krijgt echt de ruimte om verschillende technieken te leren, verschillende klanten te leren kennen. Het is fijn dat er ook echt geluisterd wordt naar wat je leuk vindt en wat je in de toekomst wilt doen. Daar wordt bij je ontwikkeling heel erg rekening mee gehouden. Iedereen is heel erg betrokken bij het werk. Vanwege de Corona pandemie werken we veel thuis, maar ik voel me toch echt heel erg betrokken bij het bedrijf. Ik hoop wel iedereen snel wat vaker in het echt te kunnen zien, natuurlijk.”

Direct contact met een specialist
die jou écht verder helpt

  • UNO Servicedesk: voor praktische en complexe, technische vragen
  • UNO’s digitale strategen: voor advies over de Cloud en jouw Werkplek van de Toekomst
  • UNO Customer Success Team: voor advies over Cloud Adoptie, IT-trends en overige vragen.

Wij luisteren en staan voor je klaar!

UNO Servicedesk

070-3300502

UNO Customer Succes Team

070-3300010

Stel een vraag

E-mail